Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаку, Єлизавета Іванівна-
dc.contributor.authorTaku, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2020-01-22T13:57:02Z-
dc.date.available2020-01-22T13:57:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТаку Є.І. Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта / Кер.: к.п.н., ст.викл. Холостенко Ю. В. - Ізмаїл, 2019. - 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1001-
dc.descriptionThe terms «cognitive interests», «cognitive processes», «cognitive actions» in pedagogy and psychology are analyzed. The general description of the project method and its use in the process of education and upbringing of children is given. It is determined that educational projects have a large number of types and varieties. Stages of work: preparatory, executive, final. The theme of the project is selected from the content of the academic subjects, it is close and clear to children, is in the area of their closest development The peculiarities of using the project method in the junior school are described in view of the current realities and implementation of the NSS. The pedagogical possibilities of the project activity as a means of developing the cognitive interests of students are revealed. The analysis of peculiarities of development of educational and cognitive competences of younger students in the project activity is carried out. Aspects of the method of projects in domestic and foreign pedagogical theory and practice are defined. It is emphasized that the participation of students in the project competition stimulates motivation to increase the level of academic achievement and develops the need for self-improvement. Analyze the effectiveness of the implemented measures, describe the conduct of the control phase of empirical research. The results of the control phase of the study are higher than the results of the ascertaining phase, which indicates the effectiveness of our formative research phase.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано терміни «пізнавальні інтереси», «пізнавальні процеси», «пізнавальні дії» у педагогіці та психології. Приведена загальна характеристика методу проектів та його використання у процесі навчання та виховання дітей. Визначено, що навчальні проекти мають велику кількість видів і різновидів. Етапи роботи: підготовчий, виконавчий, підсумковий. Тема проекту вибирається з змісту навчальних предметів, вона близька і зрозуміла дітям, знаходиться в зоні їх найближчого розвитку. Описані особливості використання методу проектів у молодшій школі з огляду на сучасні реалії та впровадження НУШ. Розкриті педагогічні можливості проектної діяльності як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів. Проведено аналіз особливостей розвитку навчально-пізнавальних компетенцій молодших школярів у проектній діяльності. Визначені аспекти методу проектів у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Виділено, що участь учнів в конкурсі проектних робіт стимулює мотивацію до підвищення рівня навчальних досягнень і розвиває потребу в самовдосконаленні. Проведена первинна діагностика визначення рівня розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Проаналізована ефективність впроваджених заходів, описати проведення контрольного етапу емпіричного дослідження. Результати контрольного етапу дослідження вище результатів констатуючого етапу, що говорить про ефективність проведеного нами формуючого етапу дослідження.uk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпроективна методикаuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectprojective techniqueuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectпознавательная деятельностьuk_UA
dc.subjectпознавательный интересuk_UA
dc.subjectпроектная деятельностьuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectпроективная методикаuk_UA
dc.titleМетод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeProject method as a means of development of cognitive interests of younger pupilsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Таку__Є.І._Кваліф.Робота_Магістр.pdfМетод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.