Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, Л.-
dc.contributor.authorУсатенко, О.-
dc.date.accessioned2020-01-23T08:47:46Z-
dc.date.available2020-01-23T08:47:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСорока Л. Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл») / Л. Сорока, О. Усатенко // V Дунайські наукові читання «Інформаційне суспільство ХХІ століття: взаємодія науки, освіти та бізнесу» : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 вересня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1003-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleМодель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока_Л_Усатенко_О_конф_Дунайські_читання_5.pdfМодель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл»)516.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.