Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатющева, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorKatiushcheva, Y.-
dc.date.accessioned2020-01-24T10:26:08Z-
dc.date.available2020-01-24T10:26:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКатющева Ю.І. Особливості використання ЛЕГО-технології, як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта / Кер.: канд. пед. наук, доц. Іванова Д.Г. - Ізмаїл, 2019. - 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1013-
dc.descriptionThe purpose of the study was to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical capabilities of LEGO technology as a means of optimizing the educational and cognitive activity of elementary school children. The tasks of the qualification work were to systematize scientific ideas about the didactic and developmental capabilities of the LEGO designer, to comprehensively study LEGO technology as an effective means of optimizing the educational and cognitive activity of younger children, and to develop methodological recommendations for the use of LEGO technology in educational. The structure of the qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of sources used (75 titles) and appendices. The main text of the work is placed on 80 pages The first section examines the didactic capabilities of the LEGO designer and analyzes modern approaches to its use in the elementary school education process. The content of the second section defines the methodological features of the use of LEGO-constructor in educational and cognitive activity of students of grades 1-2 of NUSH, its positive impact on the development of imagination and fine motor skills of children, the development of leadership qualities and teamwork skills. The third section covers the results of the experimental and experimental work, it presents the methodological recommendations, developed on the basis of the analysis of the obtained results, regarding the use of LEGO technologies in the organization of lesson and extra-curricular educational activities of students of grades 1-2 of NUSH.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження було теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні можливості ЛЕГО- технології як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи. Завдання кваліфікаційної роботи полягали у систематизації наукових уявлень про дидактичні та розвивальні можливості конструктора ЛЕГО, комплексному вивченні ЛЕГО- технології як дієвого засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, та розробленні методичних рекомендацій щодо використання ЛЕГО- технологій в освітній практиці учителів НУШ. Структура кваліфікаційної роботи складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (75 найменувань) та додатків. Основний текст роботи вміщено на 80 сторінках. У першому розділі вивчено дидактичні можливості ЛЕГО- конструктора та проаналізовано сучасні підходи до його використання в освітньому процесі початкової школи. У змісті другого розділу визначено методичні особливості використання ЛЕГО- конструктору в навчально-пізнавальній діяльності учнів 1-2 класів НУШ, обґрунтовано його позитивний вплив на розвиток уяви та дрібної моторики школярів, розвиток лідерських якостей та вмінь командної роботи. Третій розділ висвітлює результати проведення дослідно-експериментальної роботи, у ньому представлено розроблені на підставі аналізу одержаних результатів методичні рекомендації щодо використання ЛЕГО- технологій в організації урочної та позаурочної навчально-пізнавальної діяльності учнів 1-2 класів НУШ.uk_UA
dc.subjectЛЕГО-конструкторuk_UA
dc.subjectдрібна моторикаuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectсамодисциплінаuk_UA
dc.subjectпосидючістьuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectуяваuk_UA
dc.subjectLEGO-constructoruk_UA
dc.subjectfine motor skillsuk_UA
dc.subjectlogical thinkinguk_UA
dc.subjectself-disciplineuk_UA
dc.subjectperseveranceuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectimaginationuk_UA
dc.subjectЛЕГО-конструкторuk_UA
dc.subjectмелкая моторикаuk_UA
dc.subjectлогическое мышлениеuk_UA
dc.subjectсамодисциплинаuk_UA
dc.subjectусидчивостьuk_UA
dc.subjectкритическое мышлениеuk_UA
dc.subjectвоображениеuk_UA
dc.titleОсобливості використання ЛЕГО-технології, як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of using LEGO technology as a means of optimizing the educational and cognitive activity of elementary school childrenuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности использования ЛЕГО- технологии, как средства оптимизации учебно-познавательной деятельности учащихся начальной школыuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катющева_Ю_Кваліф.робота_Магістр.pdfОсобливості використання ЛЕГО-технології, як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.