Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусячкіна, Наталія Борисівна-
dc.contributor.authorGusiachkina, N.-
dc.contributor.authorГусячкина, Н.Б.-
dc.date.accessioned2020-01-28T13:00:13Z-
dc.date.available2020-01-28T13:00:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГусячкіна Н.Б. Педагогічний потенціал інклюзивної початкової освіти в соціалізації дітей з вадами мовлення : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта / Кер.: д-р. пед. наук, проф. Кічук Н.В. - Ізмаїл, 2020. - 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1027-
dc.descriptionThe relevance of the topic is that the problem of socialization of pupils, related to school disadaptation, remains one of the pressing problems of modern general education establishments. Its solution is especially important at the initial stage of education related to the age characteristics of the elementary school pupils. The following tasks were defined in the paper: to clarify the peculiarity of the process of socialization of the modern child with speech defects on the basis of the scientific foundation analysis, to identify constructive inclusive practices of positive socialization of children with speech defects and to characterize their creative achievements, to carry out the classification of typology of speech defects of young children, to elaborate and test the experimental system of socialization of younger pupils with speech defects in the conditions of inclusion and to examine its comparative effectiveness. The first Chapter identifies the theoretical foundations of the problem of socialization of the modern child with speech defects, considers socialization as a subject of scientific and pedagogical research. The second Chapter considers inclusion as a specific environment for socialization of children with speech defects. It defines the concepts of inclusive education, describes the special and typical needs of children as an object of socialization. The third Chapter describes the research and experimental system of socialization of elementary school children with speech impairment in the conditions of inclusion. It provides a typology of speech impairment of primary school children. The structure of the work presents an introduction, three basic chapters with sub-paragraphs, general conclusions, list of references (71 items), and appendices.uk_UA
dc.description.abstractАктуальною проблемою сучасних загальноосвітніх установ є проблема соціалізації учнів, що пов'язана зі шкільною дезадаптацією. Її вирішення особливо важливо на початковому етапі навчання, пов'язаному з віковими особливостями молодшого школяра. В роботі було визначено такі завдання: уточнити своєрідність процесу соціалізації сучасної дитини з вадами мовлення, виявити конструктивні інклюзивні практики позитивної соціалізації дітей з вадами мовлення та схарактеризувати їх творчий доробок, здійснити класифікацію типології вад мовлення дітей молодшого шкільного віку, розробити і апробувати експериментальну систему соціалізації молодших школярів із вадами мовлення в умовах інклюзії та дослідити її порівняльну ефективність. У першому розділі було визначено теоретичні основи проблеми соціалізації сучасної дитини з вадами мовлення, розглянуто соціалізацію як предмет науково-педагогічного дослідження. Другий розділ розглядає інклюзію як специфічне середовище соціалізації дітей з вадами мовлення, визначає поняття та особливості інклюзивної освіти, описує особливі й типові потреби дітей як об’єкту соціалізації і суб’єкту інклюзивної освіти. У третьому розділі описується дослідно-експериментальна система соціалізації молодших школярів із вадами мовлення в умовах інклюзії та надається типологія вад мовлення дітей молодшого шкільного віку. Структура роботи представлена вступом, трьома основними розділами із підрозділами, загальними висновками, списком використаних джерел (71 найменування) та додатками.uk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectадаптація дітейuk_UA
dc.subjectвади мовленняuk_UA
dc.subjectпедагогічний потенціалuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectінтерактивні шляхиuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectadaptation of childrenuk_UA
dc.subjectspeech defectsuk_UA
dc.subjectpedagogical potentialuk_UA
dc.subjectelementary school ageuk_UA
dc.subjectprimary educationuk_UA
dc.subjectinteractive waysuk_UA
dc.subjectинклюзивное образованиеuk_UA
dc.subjectсоциализацияuk_UA
dc.subjectадаптация детейuk_UA
dc.subjectнарушения речиuk_UA
dc.subjectпедагогический потенциалuk_UA
dc.subjectмладший школьный возрастuk_UA
dc.subjectначальное образованиеuk_UA
dc.subjectинтерактивные путиuk_UA
dc.titleПедагогічний потенціал інклюзивної початкової освіти в соціалізації дітей з вадами мовленняuk_UA
dc.title.alternativeThe Pedagogical Potential of Inclusive Primary Education in the Socialization of Children with Speech Impairmentsuk_UA
dc.title.alternativeПедагогический потенциал инклюзивного начального образования в социализации детей с нарушениями речиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусячкіна_Н_Кваліф.робота_Магістр.pdfПедагогічний потенціал інклюзивної початкової освіти в соціалізації дітей з вадами мовлення1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.