Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1028
Назва: Методологія самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін
Інші назви: Methodology of independent work in the study of fundamental general technical disciplines
Автори: Каратанас, Ірина Євгеніївна
Karatanas, I.
Ключові слова: методологія самостійної роботи
фундаментальні дисципліни
загальнготехнічні дисципліни
інтеграція освіти
methodology of independent work
fundamental disciplines
general technical disciplines
integration of education
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Каратанас І.Є. Методологія самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.10 Трудове навчання та технології / Кер.: канд. пед. наук, доц. Яренчук Л.Г. - Ізмаїл, 2020. - 72 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Каратанас І. Є. на тему «Методологія самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін» спрямована на теоретичне обґрунтування та практичне застосування методів, принципів та засобів організації самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін Актуальність магістерського дослідження Каратанас І. Є. безсумнівна, це пояснюється тим, що на етапі інтеграції освіти в єдиний європейський науковий простір зростають вимоги до рівня знань здобувачів вищої освіти. Одним з важливих завдань забезпечення високої якості підготовки майбутніх фахівців, готових до постійного професійного зростання, здатних навчатися протягом усього життя, є посилення ролі самостійної роботи. Збільшення обсягу самостійної роботи, підвищення її значення тягне за собою реорганізацію навчального процесу у вищому навчальному закладі, створення умов для розвитку і самореалізації кожного студента і перш за все для формування у нього вміння вчитися самостійно. У зв'язку з цим назріла необхідність зміни змісту самостійної роботи, подальшого вивчення її різних аспектів і підходів до даної проблеми. Аналіз тексту магістерської роботи «Методологія самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін» свідчить про визначення поняття самостійної роботи як підсистеми самостійної діяльності, яка, в свою чергу, є компонентом системи навчання в цілому. Це вказує на переконливість доведеної головної концепції дослідження, яка полягає в тому, щоб у процесі самостійної роботи сформувався не «середній» студент, а самостійно мисляча особистість. Це досягається шляхом раціональної організації самостійної роботи, формування у студентів готовності і мотивації до її виконання, ефективного управління, активізації, дотримання етапності в її (само) організації та проведенні, різноманітності її видів, обов'язкового (само) контролю її результатів і т. ін. Автором магістерської роботи теоретично розроблена й обґрунтована модель системи організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення фундаментальних загальнотехнічних дисциплін на основі інформаційно-дидактичного комплексу. Розроблена система включає в себе мету, підходи, принципи, методи, компоненти, які взаємодіють із суб'єктами і являють собою результат самостійної роботи студентів. В ході експериментальної перевірки обгрунтована і підтверджена ефективність цієї системи. Таким чином, отримані результати дослідження свідчать про ефективність впровадження системи організації самостійної роботи студентів.
Опис: Master's thesis Caratanas IE on "Methodology of independent work in the study of fundamental general technical disciplines" aimed at theoretical substantiation and practical application of methods, principles and means of organizing independent work in the study of fundamental general technical disciplines The relevance of the master's study Karatanas IE is undoubtedly due to the fact that at the stage of integration of education into a single European scientific space requirements for the level of knowledge of higher education applicants are increasing. One of the important tasks of ensuring the high quality of training of future professionals ready for lifelong continuing professional development is to strengthen the role of independent work. Increasing the volume of independent work, increasing its importance entails reorganization of the educational process in a higher education institution, creating conditions for the development and self-realization of each student, and above all for the formation of his ability to learn independently. In this regard, there is a need to change the content of independent work, further study of its various aspects and approaches to this problem. Analysis of the text of the master's thesis "Methodology of independent work in the study of fundamental general technical disciplines" indicates the definition of the concept of independent work as a subsystem of independent activity, which, in turn, is a component of the learning system as a whole. This points to the persuasiveness of the proven main concept of the study, which consists in the fact that in the process of independent work formed not "average" student, but an independent thinking personality. This is achieved by rational organization of independent work, formation of students' readiness and motivation for its implementation, effective management, activation, adherence to the stage in its (self) organization and conduct, diversity of its types, mandatory (self) control of its results, etc. others The author of the master's thesis theoretically developed and substantiated a model of the system of organization of students' independent work in the process of studying fundamental general technical disciplines on the basis of information-didactic complex. The developed system includes goals, approaches, principles, methods, components that interact with the subjects and are the result of students' independent work. During the pilot test, the effectiveness of this system is substantiated and validated. Thus, the results of the study indicate the effectiveness of implementation of the system of organization of independent work of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1028
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каратанас_І-Кваліф.робота_Магістр.pdfМетодологія самостійної роботи при вивченні фундаментальних загальнотехнічних дисциплін1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.