Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1029
Назва: Формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності
Інші назви: Formation of students' creative potential in technology lessons by the method of prospecting and design activity
Автори: Мельник, Олександр Васильович
Melnyk, A.
Ключові слова: творчий потенціал
пошуково-конструкторська діяльність
методика
навчально-виховний процес
технології
creative potential
search and design activity
methodology
educational process
technologies
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мельник О.В. Формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.10 Трудове навчання та технології / Кер.: канд. фіз.-мат. наук, доц. Федорова О.В. - Ізмаїл, 2020. - 73 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Мельника Олександра Васильовича на тему «Формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності» спрямована на теоретичне обґрунтування та практичне застосування методу пошуково-конструкторської діяльності на уроках технологій з метою формування творчого потенціалу учнів, а також експериментальну перевірку методики формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи 65 сторінок комп’ютерного тексту без додатків та списку літератури. Актуальність дослідження обумовлена якісними змінами цінностей і потреб сучасного суспільства, які з усією гостротою ставлять перед російською системою освіти завдання виховання самостійної творчої особистості, яка має нестандартним гнучким мисленням, здатної жити і творити в умовах економічної і соціальної нестабільності. Затвердження в суспільстві пріоритету загальнолюдських цінностей визначило таку зміну суті навчально-виховного процесу в сучасній школі, яке б забезпечувало розкриття і розвиток потенційних можливостей дитини, сприяючи самореалізації його особистості. "Якщо суспільство надихає творчий потенціал своїх громадян, то таке співвідношення зв'язків особистість - суспільство потім стає моделлю поведінки для майбутніх поколінь, що вступають на шлях власних творчих пошуків." Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити методичну систему формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності. Об'єкт дослідження: процес формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій. Предмет дослідження: шляхи і засоби формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції, до створення та впровадження у навчальний процес моделі методичної системи з формування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності.
Опис: Oleksandr Melnik Master's Theme "Forming Students' Creative Potential in Technology Lessons by the Method of Search-Design Activity" is aimed at theoretical substantiation and practical application of the method of search-design activity in technology lessons in order to form the creative potential of learners and students. students in technology lessons by the method of search and design activity. The work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources used and applications. 65 pages of computer-free text with no appendices and no literature list. The relevance of the study is due to the qualitative changes in the values and needs of modern society, which with all sharpness set before the Russian education system the task of educating an independent creative personality, which has a non-standard flexible thinking, able to live and create in conditions of economic and social instability. The assertion in society of the priority of human values has determined such a change in the essence of the educational process in the modern school, which would ensure the opening and development of potential opportunities of the child, contributing to the self-realization of his personality. "If a society inspires the creative potential of its citizens, then such a relationship is a personality - society then becomes a pattern of behavior for future generations embarking on their own creative pursuits." Purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the methodological system of students' creative potential formation in technology lessons by the method of search-and-design activity. Object of study: the process of forming students' creative potential in technology lessons. Subject of research: ways and means of formation of students' creative potential in technology lessons by the method of search and design activity. According to the results of the work, conclusions and suggestions were made, before the creation and introduction into the educational process of a model of a methodical system for forming the creative potential of students in the lessons of technology by the method of search and design activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1029
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник_О_Кваліф.робота_Магістр.pdfФормування творчого потенціалу учнів на уроках технологій методом пошуково-конструкторської діяльності700.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.