Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1035
Назва: Інтегрований урок як форма реалізації міжпредметних зв’язків
Автори: Мельникова, Р.
Ключові слова: урок
нетрадиційний урок
інтегрований урок
міжпредметні зв’язки
міжпредметна інтеграція
lesson
non-traditional lesson
integrated lesson
interdisciplinary connections
interdisciplinary integration
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Мельникова Р. Інтегрований урок як форма реалізації міжпредметних зв’язків / Р. Мельникова // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 3. – С. 70-75.
Серія/номер: ;Вип. 3
Короткий огляд (реферат): В статті зазначається, що концепцію «Нової української школи» побудовано на дитиноцентричному підході, тобто в центрі освітнього процесу – учні, їхні очікування та потреби, інтереси й життєві пріоритети, які формуються в результаті усвідомлення ціннісних категорій життя. Тому школа майбутнього в Україні мислиться як дитиноцентрична, в якій учителі, батьки й учні перебувають у партнерських взаємостосунках. Щоб навчання було цікавим, щоб воно надихало дітей на творчість, критичне і креативне мислення, важливо, аби освітній процес відповідав емоціям та очікуванням молоді. У статті розглянуто проблему стрімкого падіння інтересу учнів до навчання. На цю тенденцію, що з’явилася в школі ще в середині 70-х років ХХ століття, педагогіка відреагувала нестандартними уроками, які являють собою механізм, орієнтований на якість інформації, а не на її кількість. Метою цього механізму є як гармонійний розвиток особистості, так і надання оптимальних умов для цього розвитку. Головне завдання нестандартних уроків – пробудження інтересу до навчання. Зазначається, що інтегровані уроки ставлять за мету спресувати споріднений матеріал декількох навчальних предметів навколо однієї теми. Підкреслюється, що такі уроки характеризуються високою інформативністю, фундаментальністю, різноплановістю. Учні розглядають певне явище з різних боків у межах не одного, а кількох наук, при цьому підвищують і поглиблюють рівень власних знань, формують таку систему знань, яка відповідала б актуальним і перспективним потребам особистості, суспільства, держави.
Опис: The article states that the concept of the «New Ukrainian School» is based on the child-centered approach, that is, in the center of the educational process - the pupils, their expectations and needs, interests and life priorities, which are formed as a result of awareness of the value categories of life. Therefore, the school of the future in Ukraine is thought to be primarily child-centered, in which teachers, parents and pupils are in partner relationships. In order to make learning interesting, so it inspired children to creativity, critical and creative thinking, it is important that the educational process meets the emotions and expectations of young people. The article deals with the problem of the rapid decline of interest in learning. In this trend, which appeared in school back in the mid 70-ies of ХХ century, education has responded unconventional lessons, which are a mechanism that focuses on the quality of information rather than its quantity. The aim of this mechanism is as harmonious development of the individual and provide optimal conditions for this development. The main objective of unusual lessons – is awakening interest of pupils to learn. It is noted that the integrated lessons aim to constrict the related material of several educational subjects around one topic. It is emphasized that such lessons are characterized by high informativeness, fundamentality, versatility. Pupils consider a certain phenomenon from different points of view within the limits of not one, but several sciences, thus increasing and deepening the level of their own knowledge, forming a system of knowledge that corresponds to the actual and perspective needs of the individual, society, and the state.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1035
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельникова_Р_Освіта,_економіка_управління_Випуск_3.pdfІнтегрований урок як форма реалізації міжпредметних зв’язків771.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.