Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМетіль, Т.-
dc.contributor.authorСтанчева, М.-
dc.date.accessioned2020-01-31T11:10:07Z-
dc.date.available2020-01-31T11:10:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетіль Т. Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи / Т. Метіль, М. Станчева // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 3. – С. 85-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1038-
dc.descriptionThe article deals with the activity of enterprise marketing service in a crisis. Identified marketing features for the enterprise, its tools and actions that will help optimize the marketing service to overcome the crisis. Particular attention should be paid to the enterprise budget and its reserve fund, as well as strategic and tactical development plans.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто діяльність маркетингової служби підприємства в умовах кризи. Визначено функції маркетингу для підприємства, його інструменти та дії, які допоможуть оптимізувати діяльність маркетингової служби для виходу з кризи. Особливу увагу потрібно зосередити на бюджеті підприємства та його резервному фонді, також стратегічних та тактичних планів розвитку.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 3-
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічна кризаuk_UA
dc.subjectслужба маркетингуuk_UA
dc.subjectOptimizationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjecteconomic crisisuk_UA
dc.subjectmarketing serviceuk_UA
dc.titleОптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метіль_Т_Станчева_М_Освіта,_економіка_управління_Випуск_3.pdfОптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи783.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.