Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Д.-
dc.date.accessioned2020-02-13T14:28:53Z-
dc.date.available2020-02-13T14:28:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова Д. Освітні парадигми крос-культурної комунікації педагога у світлі тенденцій інтернаціоналізації та глобалізації суспільства / Д. Іванова // Крос-культурний код Подунав’я: історико-лінгвістичні студії. Збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції (20 жовтня, 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2019. – С. 40-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1074-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ»uk_UA
dc.titleОсвітні парадигми крос-культурної комунікації педагога у світлі тенденцій інтернаціоналізації та глобалізації суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова_Д_конф_Крос-культурний_код_Подунав'я_(20.10.2019).pdfОсвітні парадигми крос-культурної комунікації педагога у світлі тенденцій інтернаціоналізації та глобалізації суспільства443.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.