Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1094
Назва: Прагматичний потенціал туристичних рекламних текстів про Подунав’я (рос.)
Автори: Шиляєва, Т.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ»
Бібліографічний опис: Шиляєва Т. Прагматичний потенціал туристичних рекламних текстів про Подунав’я (рос.) / Т. Шиляєва // Крос-культурний код Подунав’я: історико-лінгвістичні студії. Збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції (20 жовтня, 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2019. – С. 177-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1094
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шиляєва_Т_конф_Крос-культурний_код_Подунав'я_(20.10.2019).pdfПрагматичний потенціал туристичних рекламних текстів про Подунав’я465.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.