Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПармакли, Д.-
dc.contributor.authorСорока, Л.-
dc.contributor.authorParmacli, D.-
dc.contributor.authorSoroka, L.-
dc.date.accessioned2020-05-15T17:52:09Z-
dc.date.available2020-05-15T17:52:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПармакли Д. Структура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятиях / Д. Пармакли, Л. Сорока // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal : Електронне наукове фахове видання. – Kharkiv, 2019. – Vol. 5. No 3. – P. 106-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1134-
dc.descriptionThe conducted research demonstrated that the efficiency of implementation of innovative developments at industrial enterprises which are directed towards an increase in sales volumes depend not only on marginal output volume, a decrease in the cost of production and an increase in sales prices, but also on an initial state of production expressed via a ratio of fixed costs to variable costs and a resulting level of production profitability accordingly. A higher economic effect is provided by an innovative development which – all else equal – is implemented on enterprises that have a higher share of fixed costs in the total structure and a lower output profitability respectively. The obtained research results are performed by the authors for a first time based on examples of a specific food processing enterprise.uk_UA
dc.description.abstractПроведені дослідження показали, що ефективність упровадження інноваційних розробок на підприємствах, зорієнтованих на підвищення обсягів товарної продукції, залежать не тільки від розмірів приросту обсягів реалізації, зниження їх собівартості й зростання цін, але й від вихідного стану виробництва, вираженого у співвідношенні постійних та змінних витрат і сформованого рівня рентабельності продукції. Перевищення ефекту, викликаного зниженням собівартості продукції, над ефектом зростання обсягів реалізованого товару забезпечує та інноваційна розробка, яку за інших рівних умов упроваджують на підприємствах, що мають більш високі показники частки постійних витрат, а рентабельність продукції нижчу. Одержані результати дослідження виконані авторами вперше на основі прикладів діяльності конкретного підприємства харчової промисловості.uk_UA
dc.subjectобсяг товарної продукціїuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectпостійні й змінні витратиuk_UA
dc.subjectціна реалізаціїuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectрівень рентабельностіuk_UA
dc.subjectпрямий і супутній ефектuk_UA
dc.subjectsales volumeuk_UA
dc.subjectcost of productionuk_UA
dc.subjectfixed and variable costsuk_UA
dc.subjectsales priceuk_UA
dc.subjectrevenueuk_UA
dc.subjectprofitability leveluk_UA
dc.subjectdirect and indirect effectuk_UA
dc.subjectобъем товарной продукцииuk_UA
dc.subjectсебестоимостьuk_UA
dc.subjectпостоянные и переменные затратыuk_UA
dc.subjectцена реализацииuk_UA
dc.subjectприбыльuk_UA
dc.subjectуровень рентабельностиuk_UA
dc.subjectпрямой и сопутствующий эффектuk_UA
dc.titleСтруктура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятияхuk_UA
dc.title.alternativeStructure of direct and concomitant effect of growth of volumes of commodity production in food enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пармакли_Д._Сорока_Л.М._9_ARE_2019.pdfСтруктура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятиях694.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.