Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, О.А.-
dc.contributor.authorVasylieva, O.-
dc.date.accessioned2020-05-27T13:30:29Z-
dc.date.available2020-05-27T13:30:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВасильєва О.А. Професійне самовдосконалення психологів у системі післядипломної освіти / О.А. Васильєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. – К. : Гнозис, 2019. – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – №4 . – Кн. 2. – Том ІII (85). – С. 21-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1174-
dc.descriptionThe article describes ideas about the phenomenon of self-improvement in modern psychological research. It is proved that professional self-improvement is a conscious, focused process of increasing the level of the own competence, developing professionally significant qualities in accordance with external social requirements, conditions of professional activity and a personal development program. The subjective and objective factors of professional becoming were characterized. The conditions of professional self-improvement are specified. Special attention was paid to the need to ensure positive motivation as a condition for stimulating professional practical psychologist’s self-improvement. The specifics of practical psychologist’s professional self-improvement wad described. The main directions of managing this process were highlighted. The purpose of professional self-improvement is defined. It is noted that professional self-improvement is carried out in two forms auch as self-education and self-improvement. These forms call for an active, purposeful activity of psychologist aimed for the systematic formation and development of positive and the elimination of negative personality traits, the improvement of professional knowledge, skills and abilities to achieve the desired level of competence.uk_UA
dc.description.abstractВ статті описано уявлення про феномен самовдосконалення в сучасних психологічних дослідженнях. Доведено, що професійне самовдосконалення це свідомий, цілеспрямований процес підвищення рівня власної компетенції, розвитку професійно значимих якостей у відповідності з зовнішніми соціальними вимогами, умовами професійної діяльності і особистою програмою розвитку. Охарактеризовано суб’єктивні й об’єктивні фактори професійного становлення. Конкретизовано умови професійного самовдосконалення, акцентується увага на необхідності забезпечення позитивної мотивації як умови стимулювання професійного самовдосконалення практичного психолога. Описана специфіка професійного самовдосконалення практичного психолога. Виокремлено основні напрямки керівництва цим процесом. Визначена мета професійного самовдосконалення. Зазначено, що професійне самовдосконалення здійснюється у двох формах – самоосвіти і самовиховання. Вони передбачають активну, цілеспрямовану діяльність психолога щодо систематичного формування і розвитку позитивних і усуненню негативних якостей особистості, вдосконалення професійних знань, умінь і навичок для досягнення бажаного рівня компетентності.uk_UA
dc.publisherК. : Гнозисuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectпрофесіогенезuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectself-improvementuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.subjectoccupational genesisuk_UA
dc.subjectpractical psychologistuk_UA
dc.titleПрофесійне самовдосконалення психологів в системі післядипломної освітиuk_UA
dc.title.alternativeProfessional self-education of physiologists in the postgraduate education systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєва_О.А._Професійне_самовдосконалення_психологів_у_системі_післядипломної_освіти.pdfПрофесійне самовдосконалення психологів у системі післядипломної освіти321.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.