Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1182
Назва: Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності
Інші назви: Features of preparation of future teachers of computer science for visualization of educational information in the course of professional activity
Автори: Грендач, Т.І.
Hrendach, T.
Ключові слова: візуалізація навчання
електронні засоби навчання
visualization of learning
electronic learning tools
Дата публікації: 2019
Видавництво: Хмельницький : ХНУ
Бібліографічний опис: Грендач Т.І. Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності / Т.І. Грендач // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доп. X міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 7-8 листоп. 2019 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 25-26.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано необхідність освоєння майбутніми вчителями інформатики методів та інструментів візуалізації навчального матеріалу і застосування їх на практиці.
Опис: The article substantiates the need for future teachers of computer science to master the methods and tools of visualization of educational material and their application in practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1182
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грендач_Т.І._Хмельницький_2019.pdfОсобливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності183.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.