Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокоф’єва, Л.-
dc.date.accessioned2020-06-01T18:44:23Z-
dc.date.available2020-06-01T18:44:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрокоф’єва Л. Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах / Л. Прокоф’єва // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019. – Вип. 52. – С. 249-252.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1207-
dc.descriptionThe article give a definition of «professional burnout», addressed the factors that lead to emotional burnout of pedagogical workers, and are the main means of restoring health professional educators.uk_UA
dc.description.abstractУ статті дано визначення «професійного вигорання», розглянуті фактори, що призводять до емоційного вигоряння педагогічних працівників, і наведені основні засоби відновлення професійного здоров'я педагогів.uk_UA
dc.publisherПереяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk_UA
dc.subjectпрофесійна деформаціяuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectпрофілактика рискуuk_UA
dc.subjectprofessional burnoutuk_UA
dc.subjectprofessional deformationuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectprevention of risksuk_UA
dc.titleПроблема професійного вигорання педагога в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокоф'єва_Л_Переяслав_2019_Збірник_52.pdfПроблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах545.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.