Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрагієва, Л.В.-
dc.contributor.authorDragieva, L.-
dc.contributor.authorDrahijewa, L.-
dc.contributor.authorДрагиева, Л.-
dc.date.accessioned2020-06-03T20:47:16Z-
dc.date.available2020-06-03T20:47:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДрагієва Л.В. Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії / Л.В. Драгієва // European Humanities Studies: State and Society / EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Państwo i Społeczeństwo. – Poland-Ukraine : East European Institute of Psychology, 2019. – Issue 1 (II). – Р. 228-245.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1219-
dc.descriptionThe article is devoted to the formation of critical thinking as a new approach to the formation of competences of the future specialist in the conditions of pedagogical interaction. Described the shortcomings and negative phenomena of the modern system of higher education. The prerequisites for the formation of critical thinking in students are studied. The personality traits that a university student should have in modern conditions are highlighted; specific competencies that are formed in higher education. Analyzed the modern understanding of critical thinking. Critical thinking is characterized as social thinking; factors of students' ability to work in a team in the process of pedagogical interaction are investigated. A model for the formation of the critical thinking of university students in terms of pedagogical interaction has been developed.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням формування критичного мислення як нового підходу формування компетенцій майбутнього фахівця в умовах педагогічної взаємодії. Описані недоліки та негативні явища сучасної системи вищої освіти. Вивчені передумови необхідності формування критичного мислення у студентів. Відокремлені якості особистості, якими повинен володіти студент вузу в сучасних умовах; специфічні компетенції, які формується у вищій школі. Проаналізовано сучасне розуміння критичного мислення. Охарактеризоване критичне мислення як мислення соціальне; досліджені фактори вміння студентів працювати в команді в процесі педагогічної взаємодії. Розроблена модель формування критичного мислення студентів вузу в умовах педагогічної взаємодії.uk_UA
dc.publisherKyiv : East European Institute of Psychologyuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectmyślenie krytyczneuk_UA
dc.subjectszkolnictwo wyższeuk_UA
dc.subjectinterakcja pedagogicznauk_UA
dc.subjectкритическое мышлениеuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеuk_UA
dc.titleРозвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of critical and creative thinking of university students in conditions of pedagogical interactionuk_UA
dc.title.alternativeRozwój krytycznego i kreatywnego myślenia studentów uczelni w warunkach interakcji pedagogicznejuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие критического и творчес- кого мышления студентов вузов в условиях педагогическо- го взаимодействияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгієва_Л_EUROPEJSKIE_STUDIA_HUMANISTYCZNE_2019.pdfРозвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії507.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.