Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Драгієва, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Dragieva, L. | - |
dc.contributor.author | Drahijewa, L. | - |
dc.contributor.author | Драгиева, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T20:47:16Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T20:47:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Драгієва Л.В. Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії / Л.В. Драгієва // European Humanities Studies: State and Society / EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Państwo i Społeczeństwo. – Poland-Ukraine : East European Institute of Psychology, 2019. – Issue 1 (II). – Р. 228-245. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1219 | - |
dc.description | The article is devoted to the formation of critical thinking as a new approach to the formation of competences of the future specialist in the conditions of pedagogical interaction. Described the shortcomings and negative phenomena of the modern system of higher education. The prerequisites for the formation of critical thinking in students are studied. The personality traits that a university student should have in modern conditions are highlighted; specific competencies that are formed in higher education. Analyzed the modern understanding of critical thinking. Critical thinking is characterized as social thinking; factors of students' ability to work in a team in the process of pedagogical interaction are investigated. A model for the formation of the critical thinking of university students in terms of pedagogical interaction has been developed. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанням формування критичного мислення як нового підходу формування компетенцій майбутнього фахівця в умовах педагогічної взаємодії. Описані недоліки та негативні явища сучасної системи вищої освіти. Вивчені передумови необхідності формування критичного мислення у студентів. Відокремлені якості особистості, якими повинен володіти студент вузу в сучасних умовах; специфічні компетенції, які формується у вищій школі. Проаналізовано сучасне розуміння критичного мислення. Охарактеризоване критичне мислення як мислення соціальне; досліджені фактори вміння студентів працювати в команді в процесі педагогічної взаємодії. Розроблена модель формування критичного мислення студентів вузу в умовах педагогічної взаємодії. | uk_UA |
dc.publisher | Kyiv : East European Institute of Psychology | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.subject | pedagogical interaction | uk_UA |
dc.subject | myślenie krytyczne | uk_UA |
dc.subject | szkolnictwo wyższe | uk_UA |
dc.subject | interakcja pedagogiczna | uk_UA |
dc.subject | критическое мышление | uk_UA |
dc.subject | высшее образование | uk_UA |
dc.subject | педагогическое взаимодействие | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of critical and creative thinking of university students in conditions of pedagogical interaction | uk_UA |
dc.title.alternative | Rozwój krytycznego i kreatywnego myślenia studentów uczelni w warunkach interakcji pedagogicznej | uk_UA |
dc.title.alternative | Развитие критического и творчес- кого мышления студентов вузов в условиях педагогическо- го взаимодействия | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Драгієва_Л_EUROPEJSKIE_STUDIA_HUMANISTYCZNE_2019.pdf | Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії | 507.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.