Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1224
Назва: Розвиток музичних здібностей дітей в процесі вокально-інтонаційної діяльності
Інші назви: The development of musical children’s health in the process of vocal and intonational diyalnost
Автори: Сироткіна, Ж.
Чеботар, Л.
Sirotkina, J.
Chebotar, L.
Ключові слова: вокально-хорова робота
музичні здібності
вокальні навички
діти
вокально-інтонаційні вправи
vocal-choral work
musical abilities
vocal skills
children
vocal-intonation exercises
вокально-хоровая работа
музыкальные способности
вокальные навыки
дети
вокально-интонационные упражнения
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлин­ського
Бібліографічний опис: Сироткіна Ж. Розвиток музичних здібностей дітей в процесі вокально-інтонаційної діяльності / Ж. Сироткіна, Л. Чеботар // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. – № 3 (66), вересень 2019. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. – С. 202-206.
Серія/номер: Педагогічні науки;№ 3 (66)
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість вокально-хорової роботи з дітьми різних вікових категорій у відродженні національних традицій сучасного українського суспільства. Систематизовано науковий та практичний досвід щодо ролі мистецтва у творчому становленні особистості. Вивчено різні підходи до визначення поняття «музичні здібності». Розкрито значення вокально-хорових навичок у розвитку му- зичних здібностей дітей. Викладено результати власного спостереження стосовно значущості вокаль- но-інтонаційної діяльності у процесі розвитку музичних здібностей дітей. Доведено необхідність удо- сконалення означеного процесу. Запропоновано вокально-інтонаційні вправи, що спрямовані на розви- ток музичних здібностей дітей.
Опис: The article substantiates the importance of vocal-choral work with children of various age categories in the revival of the national traditions of modern Ukrainian society. Systematized scientific and practical experience regarding the role of art in the creative formation of personality. Various approaches to the definition of “musical ability” have been studied. After a thorough study of the problem, the definition of musical abilities was chosen according to B. Teplov, who claims that musical abilities are a complex of individual psychological abilities necessary for engaging in musical activity and associated with any type of musical activity. The importance of vocal and choral skills in the development of musical abilities of children is revealed. It is specified that vocal skills include singing, breathing, sound production, sound science, diction, ensemble, system, articulation and diction. And the skills of the system and the ensemble; singing skills according to the conductor’s gesture of the teacher belong to choral skills. Attention is focused on the fact that possession of the listed skills contributes to the development of intonation. The results of observation regarding the effectiveness of vocal-intonation activity in the development of musical abilities of children are presented. The necessity of improving the studied phenomenon is proved. Vocal-intonation exercises aimed at developing children's musical abilities are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1224
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сироткіна Ж.,_Чеботар Л._Миколаїв_2019.pdfРозвиток музичних здібностей дітей в процесі вокально-інтонаційної діяльності660.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.