Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізюк, В.-
dc.contributor.authorMizyuk, V.-
dc.date.accessioned2020-06-04T13:22:50Z-
dc.date.accessioned2020-06-04T13:22:52Z-
dc.date.available2020-06-04T13:22:50Z-
dc.date.available2020-06-04T13:22:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМізюк В. Змішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освіти / В. Мізюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. – № 3 (66), вересень 2019. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. – С. 172-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1225-
dc.descriptionDigital technologies increase the impact on society, economy and education every day. Schools gradually penetrate the technologies of virtuality and complemented reality; teachers must be prepared not only for their understanding, but also for their use. Currently, mixed learning becomes more popular in educational institutions, but not all teachers understand the essence of this concept. A generalized analysis of domestic scholars has shown that the notion of "mixed learning" relates to such concepts as "learning process", "learning system", "educational technology", "educational methodology", "combination of methods", "modernization tool", etc. On the basis of the analysis of literature on the concept of "mixed learning" in foreign and domestic researchers, the author presents her own definition, discloses the main components of mixed learning and its benefits in organizing educational activities in institutions of general secondary education; a scheme of combining traditional and e-learning in a mixed one is prepared. Digital technologies have a significant impact on the nature, the form of training, the kind of activity of students, allow the implementation of fundamentally new forms and methods of learning, and, as a consequence, increase the efficiency of educational process in a digital society. Before higher education there is the task of training specialists who can use a computer for the organization of interactive training and testing, video conferencing, participation in telecommunication projects, webinars, forums, etc. It is noted that modern teacher has to develop independently educational content in text, video, multimedia and hypermedia format, to use digital and educational resources, to set up educational content management systems and to organize training with the use of the Internet and its services.uk_UA
dc.description.abstractЦифрові технології кожного дня збільшують вплив на розвиток суспільства, економіку, культуру й освіту. В закладах освіти впроваджують технологію змішаного навчання, яка стає все більш популярною. Однак не всі педагоги правильно розуміють сутність цього поняття. У статі висвітлено тлумачення вчених щодо сутності поняття «змішане навчання», наведено авторське визначення цього поняття, розкрито основні його складові, які часто незрозумілі навіть освітянам та переваги застосування цього навчання; запропоновано схему поєднання традиційного й електронного навчання у змішане. Зауважено, що до сучасного вчителя, в умовам розвитку цифрового суспільства, збільшуються вимоги щодо володіння інформативними компетенціями. Сучасний вчитель має вміти інтегрувати традиційне навчання з електронним, розробляти цифрові ресурси та організовувати навчання із застосуванням Інтернет та його сервісів.uk_UA
dc.publisherМиколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№ 3 (66)-
dc.subjectцифрове суспільствоuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectінтеграція традиційного і електронного навчанняuk_UA
dc.subjectскладові та переваги змішаного навчанняuk_UA
dc.subjectвимоги до вчителівuk_UA
dc.subjectdigital societyuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectintegration of traditional and e-learninguk_UA
dc.subjectthe components and the benefits of mixed learninguk_UA
dc.subjectrequirements for teachersuk_UA
dc.subjectцифровое обществоuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectинтеграция традиционного и электронного обученияuk_UA
dc.subjectкомпоненты и преимущества смешанного обученияuk_UA
dc.subjectтребования к учителямuk_UA
dc.titleЗмішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освітиuk_UA
dc.title.alternativeBlended learning as a modern educational technology for integrating the learning process in education institutionsuk_UA
dc.title.alternativeСмешанное обучение как инновационный подход интеграции учебного процесса в учебных заведенияхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізюк_В.А._Миколаїв_2019.pdfЗмішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освіти1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.