Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Н.В.-
dc.date.accessioned2018-04-13T10:09:46Z-
dc.date.available2018-04-13T10:09:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 30-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/123-
dc.descriptionContemporary views on “education quality” are systematically examined revealing the pedagogical sense of the Ukrainian higher education reforms in accord with the Bologna principles.uk_UA
dc.description.abstractВ статье на основе систематизации современных научных представлений о категории «качество образования» освещаются некоторые педагогические аспекты изучения смысла болонского реформирования отечественного высшего образования.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28-
dc.titleКічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf138.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.