Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухар, Ж.В.-
dc.date.accessioned2018-04-13T10:10:17Z-
dc.date.available2018-04-13T10:10:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКожухар Ж.В. Компетентністна парадигма професійної підготовки вчителів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 43-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/124-
dc.descriptionThe article sums up foreign and home theories on the problem of competence revealing the essence and structure of the notions “competence”, “key-competence”.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются результаты теоретического анализа международного и отечественного опыта исследования проблем компетентностного подхода, раскрывается сущность и структура понятий “компетенция”, “ключевые компетентности”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28-
dc.titleКомпетентністна парадигма професійної підготовки вчителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf155.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.