Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрадинар, Г.-
dc.contributor.authorHradynar, H.-
dc.date.accessioned2020-11-26T18:13:45Z-
dc.date.available2020-11-26T18:13:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрадинар Г. Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» / Г. Градинар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Історичні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 46. – С.51-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1271-
dc.descriptionThe article covers the agrarian policy of the Soviet government towards the villages of the Ukrainian Danube region in the period under study. It is shown that politically, with the help of collectivization of peasant farms, the Soviet government tried to suppress the national liberation movement, and economically - to create a strong mechanism for controlling the production and distribution of agricultural products, to lay the foundations for a totalitarian system. The role and significance of the use of multimedia presentations of education in the process of studying material about the native land are also determined. Features of their use as the most effective and multifunctional means which integrates huge educational resources are revealed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено аграрну політику радянської влади щодо сіл Українського Подунав’я у досліджуваний період. Показано, що у політичному відношенні за допомогою колективізації селянських господарств радянська влада намагалася придушити національно-визвольний рух, а в економічному – створити міцний механізм контролю за виробництвом і розподілом сільськогосподарської продукції, закласти підґрунтя тоталітарній системі. Також визначено роль і значення застосування мультимедійних презентацій навчання у процесі вивчення матеріалу про рідний край. Розкриті особливості їх використання, як найбільш ефективного та багатофункціонального засобу, який інтегрує величезні освітні ресурси.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки;46-
dc.subjectУкраїнське Подунав’яuk_UA
dc.subjectселянствоuk_UA
dc.subjectколективізаціяuk_UA
dc.subjectтоталітарна системаuk_UA
dc.subjectмультимедійні презентаціїuk_UA
dc.subjectпояснювально-ілюстративний метод навчанняuk_UA
dc.subjectкраєзнавствоuk_UA
dc.subjectколгоспuk_UA
dc.subjectUkrainian Danubeuk_UA
dc.subjectpeasantryuk_UA
dc.subjectcollectivizationuk_UA
dc.subjecttotalitarian systemuk_UA
dc.subjectmultimedia presentationsuk_UA
dc.subjectexplanatory-illustrative method of teachinguk_UA
dc.subjectlocal loreuk_UA
dc.subjectcollective farmuk_UA
dc.titleКолективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю»uk_UA
dc.title.alternativeCollectivization in the Danube (1940-1953): use of multimedia presentations in the school course «History of the native land»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Градинар_Г._НВ_46.pdfКолективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю»623.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.