Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1283
Назва: Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції
Інші назви: The resources of empowerment-pedagogy: stimulation of the students’ academic mobility by means of development of their foreign language competence
Автори: Бражнікова, А.
Brazhnikova, A.
Ключові слова: академічна мобільність
іншомовна компетенція
емпауермент-педагогіка
мотивація навчання
academic mobility
foreign language competence
empowerment-pedagogy
learning motivation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Бражнікова А. Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції / А. Бражнікова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 51-57.
Серія/номер: Педагогічні науки;48
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуалізації проблематики академічної мобільності у сучасному просторі вищої освіти України як засіб підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти, конкретизації у цьому плані ресурсів іншомовної компетенції, переваги мотиваційного підходу до академічної мобільності та шляхи підвищення самомотивації як домінанти емпауермент-педагогіки. Визначається роль педагога ЗВО у сучасних умовах стимулювання академічної мобільності у якості засобу підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти засобами емпауермент-педагогіки.
Опис: The article is devoted to the mainstreaming of academic mobility in the modern space of higher education of Ukraine as a means of enhancing the students’ foreign language competence and the concretization of foreign language competence’s resources in this regard, the advantages of a motivational approach to academic mobility and a way to increase self-motivation as the dominant of empowerment-pedagogy. The role of the educator in the modern environment of stimulating academic mobility as a means of enhancing the students’ foreign language competence by means of empowerment-pedagogy is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1283
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БРАЖНІКОВА_А._НВ_48.pdfРесурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції302.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.