Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1283
Назва: | Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції |
Інші назви: | The resources of empowerment-pedagogy: stimulation of the students’ academic mobility by means of development of their foreign language competence |
Автори: | Бражнікова, А. Brazhnikova, A. |
Ключові слова: | академічна мобільність іншомовна компетенція емпауермент-педагогіка мотивація навчання academic mobility foreign language competence empowerment-pedagogy learning motivation |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Бражнікова А. Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції / А. Бражнікова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 51-57. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;48 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуалізації проблематики академічної мобільності у сучасному просторі вищої освіти України як засіб підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти, конкретизації у цьому плані ресурсів іншомовної компетенції, переваги мотиваційного підходу до академічної мобільності та шляхи підвищення самомотивації як домінанти емпауермент-педагогіки. Визначається роль педагога ЗВО у сучасних умовах стимулювання академічної мобільності у якості засобу підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти засобами емпауермент-педагогіки. |
Опис: | The article is devoted to the mainstreaming of academic mobility in the modern space of higher education of Ukraine as a means of enhancing the students’ foreign language competence and the concretization of foreign language competence’s resources in this regard, the advantages of a motivational approach to academic mobility and a way to increase self-motivation as the dominant of empowerment-pedagogy. The role of the educator in the modern environment of stimulating academic mobility as a means of enhancing the students’ foreign language competence by means of empowerment-pedagogy is determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1283 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БРАЖНІКОВА_А._НВ_48.pdf | Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції | 302.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.