Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрама, Н.-
dc.contributor.authorБойко, І.-
dc.contributor.authorGramma, N.-
dc.contributor.authorBoyko, I.-
dc.date.accessioned2020-12-09T09:11:01Z-
dc.date.available2020-12-09T09:11:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрама Н. Мотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичності / Н. Грама, І. Бойко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 58-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1284-
dc.descriptionThe expediency of solving the research problem and the rationale, filling with new content is determined and requires a solution. The essence of psychological processes, the verbal quality of identity and motivation are described. Motivation has become the leading direction in selecting the most effective means of identity. Criteria were selected that were chosen in order to combine motivation and identity, as the most active and effective with a high degree of return components of professional identity of future specialists of non-mathematical specialties of preschool education institutions and positive performance among the criteria: a) psychological (leadership skills, individual characteristics, etc.) b) social (legal norms, social consequences, etc .; c) environmental (environmental standards, environmental standards, eco logical monitoring and consequences) d) technological (reliability, quality, lifetime, etc. e) technical and economic (payback period, productivity, investment, operating costs, etc. e) ergonomic (safety, convenience, etc.) d.). The opportunity has been achieved to improve the methodology of the educator, which essentially depends on his ability to purposefully manage the mental activity of children, activating it. The teacher can carry out such management, relying on psychological and pedagogical knowledge, that is, on a system of laws, and concentrate them in himself. Under the identity refers to belonging to a particular social or professional group. The result of a theoretical analysis of the essence of professional identity grouped three blocks of professional identification: professional adaptation, professional self-identification and professional modeling.uk_UA
dc.description.abstractУспішність та ефективність практичної діяльності майбутніх фахівців закладу дошкільної освіти значною мірою залежить від рівня сформованості їх професійно педагогічних ціннісних орієнтацій, що становить основу професійних компетенцій і духовне джерело особистості майбутнього педагога. Орієнтація на інтеграція з цивілізованою світовою спільнотою розглядається з точки зору мотивованої ідентичності, яка представлена в довідниковій літературі як тотожність, однаковість, однозначність, розглядається нами як динамічна система, що розвивається нелінійно впродовж усього життя фахівця закладу дошкільної освіти і має складну ієрархічну структуру. Під ідентичністю розуміється приналежність до певної професійної групи. Результатом проведеного теоретичного аналізу сутності професійної ідентичності згруповано три блоки професійної ідентифікації: професійна адаптація, професійна самоідентифікація та професійне моделювання. Розглядаються теоретичні та практичні питання моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін майбутнім фахівцям закладів вищої освіти (ЗВО). Проводиться детальний теоретичний і практичний аналіз основних видів навчальної діяльності, які забезпечують такі форми моделювання: мозковий штурм, кейси студентські презентації, рольові та ділові ігри, проектна робота.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;48-
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне моделюванняuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectfuture professionalsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectpre-school education institutionsuk_UA
dc.subjectidentificationuk_UA
dc.subjectprofessional modelinguk_UA
dc.titleМотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичностіuk_UA
dc.title.alternativeMotivation of future professional education professionals as one of the professional identity criteriauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГРАМА_Н._БОЙКО_І._НВ_48.pdfМотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичності297.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.