Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГраматик, Н.-
dc.contributor.authorGramatyk, N.-
dc.date.accessioned2020-12-10T09:22:11Z-
dc.date.available2020-12-10T09:22:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГраматик Н. Проблема формування предметної компетентності з біології майбутніх бакалаврів природничих наук: до питання про теоретичний концепт дослідження / Н. Граматик // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 71-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1286-
dc.descriptionThe current stage of reforming natural sciences education brings up to date the problem of training a teacher of a new formation in accordance with the needs of the integration of world and European educational processes. Such a transition should be ensured by organizing the educational activities of higher education institutions on the ground of a competency-based approach, aimed at strengthening practice-oriented education and orienting curricula towards the formation of competencies. One of the most important professional qualities of a future bachelor of natural sciences is his/her subject competence, in particular, in biology. Surely, the innovative educational activities of a future teacher completely depend on the value orientation of the individual, his/her motivational sphere and acquired competencies. The leading factor in the effective educational activities of future bachelors of natural sciences under the conditions of level education is precisely the subject competence in biology as an integral part of his/her professional competence and professional development. In the context of the development of the New Ukrainian School, the attention of society to the problem of natural sciences training of students is growing, especially in the context of STEM literacy. The personality of the new generation should be proactive, capable of finding non-standard solutions and ready to learn throughout life. All these qualities should be formed by a teacher who has certain professional and pedagogical competencies and is ready to share his/her experience. The leading role in this process belongs to teachers of natural sciences, whose specific educational activities provide for the formation of students’ scientific knowledge system and practical experience. Consequently, the new formats of biological education in the context of the New Ukrainian School are aimed at developing students' motivation for educational and cognitive activities, life competencies and an active life position. So, the transfer of the study of biology into the plane of a competency-based educational environment emphasizes the necessity to train a competent teacher as a participant of innovative pedagogical activities and a driving force for the implementation of innovations in biological education. Thus, the subject competence in biology of future bachelors of natural sciences becomes a kind of trajectory for the professional growth and the acquisition of a set of qualities necessary for a subject teacher.uk_UA
dc.description.abstractВажливою ознакою сьогодення виступають інтеграційні процеси, що відбуваються в усіх галузях життєдіяльності людської спільноти. Не є винятком і природнича освіта особистості. Трансформація сучасної природничої освіти актуалізує проблему формування та розвитку предметних компетентностей, які забезпечують здатність молодої людини самостійно розв’язувати навчально-пізнавальні проблеми, що можуть виникнути у її повсякденному житті і майбутній професійній діяльності. Враховуючи соціальні вимоги до випереджувального інноваційного розвитку освіти, пріоритетні завдання, що містить Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті, цілком очевидним є те, що саме компетентність вчителя виступає важливою передумовою й водночас гарантом високопродуктивної професійної діяльності, творчої самореалізації фахівця в умовах швидкоплинного розвитку ринку праці: сучасні освітянські реалії підвищують вимоги до особистості майбутнього педагога. Адже саме він, має прагнути перш за все, компетентнісно розв’язувати різні педагогічні ситуації, демонструючи високий науково-теоретичний рівень – підґрунтя світосприйняття. Відтак актуалізується сформованість предметної компетентності у майбутнього бакалавра природничих наук, що постає специфічним утворенням, пов’язаним із загальнопредметними, мисленнєвими та логічними операціями, які співвідносяться з конкретним життєвим досвідом. Оскільки постулатом сучасної науки є твердження, що від рівня природничо-наукової компетентності вчителя та ступеня його підготовки залежить не лише якість шкільної природничої освіти, а й стан духовної культури суспільства, утвердження демократичних цінностей і процесів, що відбуваються в країні, то загострення набуває проблема якості його підготовки. Фундаментальна природнича підготовка майбутніх бакалаврів природничих наук у контексті освіти сталого розвитку передбачає формування предметної компетентності з біології як складової наукового світогляду особистості, підґрунтям якого є цілісність знань про природу.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;48-
dc.subjectпарадигма природничої освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпредметна компетентність з біологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні бакалаври природничих наукuk_UA
dc.subjectparadigm of natural educationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectsubject competence in biologyuk_UA
dc.subjectfuture bachelors of natural sciencesuk_UA
dc.titleПроблема формування предметної компетентності з біології майбутніх бакалаврів природничих наук: до питання про теоретичний концепт дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeThe Problem of Forming Future Bachelors of Natural Sciences’ Subject Competence in Biology: on the Issue of Theoretical Concept of Researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГРАМАТИК_Н._НВ_48.pdfПроблема формування предметної компетентності з біології майбутніх бакалаврів природничих наук: до питання про теоретичний концепт дослідження353.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.