Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1316
Назва: Впровадждення Steam-підходу в освітній простір
Інші назви: INTRODUCTION OF THE STEAM-APPROACH TO THE EDUCATIONAL SPACE
Автори: Букатова, О.
Bukatova, O.
Ключові слова: STEAM-освіта
STEAM-підхід
STEAM-технології
інтеграція
міждисциплінарна підготовка
педагогічні прийоми
STEAM-education
STEAM-approach
STEAM-technologies
integration
interdisciplinary training
pedagogical techniques
Дата публікації: 16-жов-2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»
Бібліографічний опис: Букатова О. Впровадждення Steam-підходу в освітній простір / О. Букатова // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 64-69.
Серія/номер: Дунайські наукові читання;VІ
Короткий огляд (реферат): The article identifies the need to reform the content of education to prepare the younger generation. The content of the abbreviation STEAM, which exists in the world today, is considered. The problem of use, ways of implementation and expected results of STEAM-technologies in training is raised.
Опис: У статті визначено потреби реформування змісту освіти щодо підготовки молодого покоління. Розглядається зміст абревіатури STEАM, що існує на сьогодні в світі. Піднімається проблема використання, шляхів впровадження та передбачуваних результатів STEАM-технологій у навчанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1316
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Букатова_О._Дунайські_читання_2020 (pdf.io).pdfВпровадждення Steam-підходу в освітній простір792.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.