Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаплієнко, А.-
dc.contributor.authorKapliienko, A.-
dc.date.accessioned2021-01-16T08:54:48Z-
dc.date.available2021-01-16T08:54:48Z-
dc.date.issued2020-10-16-
dc.identifier.citationКаплієнко А. Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії / А. Каплієнко // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 26-20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1324-
dc.descriptionУ статті розглянута проблема підготовки майбутніх учителів- логопедів до роботи в умовах інклюзії. Подано результати опитування практикуючих учителів-логопедів щодо командної роботи, а також результати експерименту з діагностування обізнаності майбутніх учителів-логопедів з командною роботою в умовах інклюзивного навчання. Наголошено на важливості оновлення змісту підготовки фахівців для інклюзивної освіти та розробці відповідного комплексу організаційно-педагогічних умов, спрямованих на забезпечення ефективності такої підготовки.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the problem of training future teachers-speech therapists to work in conditions of inclusion. The results of a survey of practicing speech therapists on teamwork, as well as the results of an experiment to diagnose the awareness of future speech therapists with teamwork in inclusive learning environment. The importance of updating the content of training for inclusive education and the development of appropriate set of organizational and pedagogical conditions aimed at ensuring the effectiveness of such training is emphasized.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДунайські наукові читання;VІ-
dc.subjectучитель-логопедuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectкомандна взаємодіяuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectspeech therapistuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectteam interactionuk_UA
dc.subjectreadinessuk_UA
dc.subjectspecial educationuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.titleСучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзіїuk_UA
dc.title.alternativeCURRENT STATE OF READYNESS OF SPEECH THERAPISTS FOR TEAMWORK IN CONDITIONS OF INCLUSIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каплієнко_А._Дунайські_читання_2020.pdfСучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії882.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.