Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Н.-
dc.contributor.authorKichuk, N.-
dc.date.accessioned2021-01-16T08:59:43Z-
dc.date.available2021-01-16T08:59:43Z-
dc.date.issued2020-10-16-
dc.identifier.citationКічук Н. Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії / Н. Кічук // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 90-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1325-
dc.descriptionУ статті висвітлено деякі результати аналізу сучасних наукових уявлень про базові категорії інноватики як галузі наукових знань. Закцентовано на інноваційній культурі – інтегральній особистісно-професійної якості викладача – науковця й здобувача як суб’єктів освітнього процесу вищої школи, на домінантності їхньої суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Означено роль проблемної групи студентів – форми організації науково-дослідницької діяльності на засадах партнерства у підсистемі «викладач – науковець – здобувач вищої освіти».uk_UA
dc.description.abstractThe article highlights some results of the analysis of modern scientific ideas about the basic categories of innovation as a field of scientific knowledge. Emphasis is placed on the innovative culture – the integral personal and professional quality of the teacher – researcher and applicant as subjects of the educational process in higher education, on the dominance of their subject-subject interaction. The role of the problem group of students, the forms of organization of research activities on the basis of partnership in the subsystem «teacher – researcher – graduate» are determined.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДунайські наукові читання;VІ-
dc.subjectноваціяuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційна культураuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectnovationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative cultureuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjecthigher schooluk_UA
dc.titleРозвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF INNOVATIVE CULTURE OF THE SUBJECTS OF EDUCATIONAL PROCESS: RESOURCES OF PARTNERSHIP INTERACTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Н._Дунайські_читання_2020.pdfРозвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії785.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.