Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1329
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мондич, О. | - |
dc.contributor.author | Mondich, O. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T07:57:23Z | - |
dc.date.available | 2021-01-18T07:57:23Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-16 | - |
dc.identifier.citation | Мондич О. Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи / О. Мондич // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 111-117. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1329 | - |
dc.description | The article analyzes the different approaches to the definition of concepts’ conditions, levels and pedagogical creativity trend also it shows modern scientists views on the development of pedagogical creativity of future elementary school teachers in the conditions of higher educational establishments in Ukraine. The author observes the scientific work and the experience of leading scientists in the definition of subsystems and levels of creative pedagogical activity of future teachers of primary school. In the modern educational process a future teacher of primary school should analyze carefully new trends and innovations of education. Creativity should characterize the professional activity of a future teacher of primary school, where the core of his creative process is the focus on creative search and implementation of the latest psychologicalpedagogical science and practice achievements in their own professional work, study, compilation and dissemination of the best teaching experience, development, application and development of new pedagogical technologies, active forms and methods of organization of the educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття, умови, рівні та напрямки педагогічної творчості і погляди сучасних вчених на розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого педагогічного навчального закладу України. Розглянуто наукові праці та досвід передових вчених щодо визначення підсистем і рівнів творчої педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкової школи. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Дунайські наукові читання;VІ | - |
dc.subject | педагогічна творчість | uk_UA |
dc.subject | творча діяльність майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | pedagogical creativity | uk_UA |
dc.subject | creative activity of a future teacher of primary school | uk_UA |
dc.subject | vocational and educational activities | uk_UA |
dc.title | Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | PEDAGOGICAL CREATIVITY OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мондич_О._Дунайські_читання_2020.pdf | Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи | 892.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.