Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМондич, О.-
dc.contributor.authorMondich, O.-
dc.date.accessioned2021-01-18T07:57:23Z-
dc.date.available2021-01-18T07:57:23Z-
dc.date.issued2020-10-16-
dc.identifier.citationМондич О. Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи / О. Мондич // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 111-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1329-
dc.descriptionThe article analyzes the different approaches to the definition of concepts’ conditions, levels and pedagogical creativity trend also it shows modern scientists views on the development of pedagogical creativity of future elementary school teachers in the conditions of higher educational establishments in Ukraine. The author observes the scientific work and the experience of leading scientists in the definition of subsystems and levels of creative pedagogical activity of future teachers of primary school. In the modern educational process a future teacher of primary school should analyze carefully new trends and innovations of education. Creativity should characterize the professional activity of a future teacher of primary school, where the core of his creative process is the focus on creative search and implementation of the latest psychologicalpedagogical science and practice achievements in their own professional work, study, compilation and dissemination of the best teaching experience, development, application and development of new pedagogical technologies, active forms and methods of organization of the educational process.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття, умови, рівні та напрямки педагогічної творчості і погляди сучасних вчених на розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого педагогічного навчального закладу України. Розглянуто наукові праці та досвід передових вчених щодо визначення підсистем і рівнів творчої педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкової школи.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДунайські наукові читання;VІ-
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectтворча діяльність майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectpedagogical creativityuk_UA
dc.subjectcreative activity of a future teacher of primary schooluk_UA
dc.subjectvocational and educational activitiesuk_UA
dc.titleПедагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.title.alternativePEDAGOGICAL CREATIVITY OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мондич_О._Дунайські_читання_2020.pdfПедагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи892.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.