Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1332
Назва: Дистанційне навчання як інтеграція педагогічних і комунікаційних технологій
Інші назви: DISTANCE LEARNING AS AN INTEGRATION OF PEDAGOGICAL AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Автори: Садова, С.
Sadova, S.
Ключові слова: дистанційна освіта
самоосвіта
освітній процес
комунікативні технології
комп’ютерна мережа
distance education
self-education
educational process communication technologies
computer network
Дата публікації: 16-жов-2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»
Бібліографічний опис: Садова С. Дистанційне навчання як інтеграція педагогічних і комунікаційних технологій / С. Садова // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 240-245.
Серія/номер: Дунайські наукові читання;VІ
Короткий огляд (реферат): В статті сформульовано визначення поняття «дистанційне навчання». Досліджені певні методи і особливості застосування дистанційного навчання в сучасних умовах розвитку освіти. Визначено його переваги. З’ясовано проблеми з якими стикаються викладачі і студенти при організації та впровадженні дистанційної освіти.
Опис: The article formulates the definition of «distance education». Certain methods and features of application of distance learning in modern conditions of education development are investigated. Its advantages are defined. The problems faced by teachers and students in the organization and implementation of distance education have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1332
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Садова_С._Дунайські_читання_2020.pdfДистанційне навчання як інтеграція педагогічних і комунікаційних технологій811.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.