Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрчук, Г.-
dc.contributor.authorГанчева, К.-
dc.contributor.authorYarchuk, G.-
dc.contributor.authorHancheva, K.-
dc.date.accessioned2021-01-20T10:43:10Z-
dc.date.available2021-01-20T10:43:10Z-
dc.date.issued2020-10-16-
dc.identifier.citationЯрчук Г. Здоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчання / Г. Ярчук, К. Ганчева // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 158-164.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1337-
dc.descriptionThis work defines the way of solving of main task of the modern stage of reforming a high education forming a sport culture of a student and the healthy life style (HLS). The notes the importance of developing skills of systematic studies ofthe morning gymnastics and physical exercises to promote health, hardening of the body andprolongation of the active life. The majority of problems in the physical fitness of students have psychological focus. Incorrect motivational base and repetitive physical training of young people cause even greater reluctance to attend educational training sessions. In higher education institutions development and improvement of basic physical qualities of the student, as well as the health of young people, is a priority for teachers of physical cultureuk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі показано шляхи вирішення завдання щодо формування здорового способу життя серед студентської молоді. Відзначається значення прищеплення навичок систематичних занять ранковою гімнастикою і фізичними вправами для зміцнення здоров'я, загартовування організму і продовження активного життя. Більшість проблем фізичної підготовленості студентів мають психологічну спрямованість. Неправильна мотиваційна база і одноманітні заняття фізичною культурою викликають у молоді ще більше небажання відвідувати навчально-тренувальні заняття. Розвиток і вдосконалення основних фізичних якостей у студента, а також підвищення рівня здоров'я молоді у ВНЗ є пріоритетним завданням для викладачів фізичної культури.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДунайські наукові читання;VІ-
dc.subjectфізична культура у ВНЗuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічні функціїuk_UA
dc.subjectіндивідуальний рівень здоров’яuk_UA
dc.subjectфізичні вправиuk_UA
dc.subjectтеоретичні знанняuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.subjectphysical education at the universityuk_UA
dc.subjectsocially-pedagogical functionsuk_UA
dc.subjectindividual level of healthuk_UA
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UA
dc.subjectphysical exercisesuk_UA
dc.subjecttheoretical knowledgeuk_UA
dc.subjectphysical traininguk_UA
dc.subjectphysical qualitiesuk_UA
dc.titleЗдоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчанняuk_UA
dc.title.alternativeMOTIVATIONAL FOCUS OF LEARNING ON A HEALTHY LIFESTYLE OF STUDENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярчук Г._Ганчева_К._Дунайські_читання_2020.pdfЗдоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчання794.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.