Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрагієва, Л.-
dc.contributor.authorDrahiieva, L.-
dc.date.accessioned2021-01-21T10:58:06Z-
dc.date.available2021-01-21T10:58:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДрагієва Л. Дослідницько-проектна технологія як умова стимулювання творчої активності студентів / Л. Драгієва // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 4. – С. 11-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1339-
dc.descriptionThe article considers the method of research projects as a personality - oriented technology and a means of solving the competence needs of a specialist in the field of education. Education in Ukraine today raises many questions about the content and organization of education. Today, there is an opportunity to receive diverse information within the educational system, which leads to the formation of the social status of education as a sphere of production of new knowledge. This approach requires the dissemination of teaching methods that are exploratory and experimental in nature. Education began to be dominated by the projective type of activity, which acquires a universal and synthetic nature, combining socio-transformative, informationeducational and research-prognostic principles. In modern education, the technology of project-based learning is determined by the multifunctional orientation. The possibility of its integration into the holistic educational process develops cognitive skills and abilities of students, multifaceted development of the growing personality. The problem of motivation remains an acute issue of modern education. The project method allows to solve this question by observing the principle of personality-oriented learning (studentcentered teaching with the use of personality-oriented methods), formulation of an open task (especially valuable result of the teacher's work is the situation when the problem is formulated by the student), use of new computer technologies. . Important aspects of research and project activities, as an innovative educational technology, is the creation of a new product, which is project work, activation of cognitive activity of students and the development of their creative potential. Involvement of students in research and design technologies promotes the development of general cultural and professional competencies, motivates students to professional activities, promotes personal development of students, growth of independence, responsibility, initiative in educational activities.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається метод дослідницьких проектів як особистісно орієнтована технологія та засіб вирішення компетентнісних потреб фахівця у галузі освіти. Освітні реформи в Україні порушують багато питань щодо змісту та організації навчання та формування соціального статусу освіти як сфери виробництва нових знань. Цей підхід вимагає поширення методів навчання, які мають дослідницький та експериментальний характер. Переважним стає проєктивний тип діяльності, який набуває універсального та синтетичного характеру, поєднуючи соціально-перетворювальний, інформаційно-освітній та дослідно-прогностичний принципи. Технологія проектного навчання визначається багатофункціональною спрямованістю. Можливість його інтеграції в цілісний навчальний процес розвиває пізнавальні вміння та навички учнів, багатогранний розвиток зростаючої особистості. Метод проектів дозволяє вирішити проблему мотивації, дотримуючись принципу особистісно орієнтованого навчання (навчання, орієнтоване на студента із застосуванням особистісно орієнтованих методів), формулювання відкритого завдання (особливо цінним результатом роботи викладача є ситуація, коли проблема формулюється студентом), використання нових комп'ютерних технологій. . Важливими аспектами дослідницької та проектної діяльності, як інноваційної освітньої технології, є створення нового продукту, а це проектна робота, активізація пізнавальної діяльності учнів та розвиток їх творчого потенціалу. Залучення студентів до дослідницьких та дизайнерських технологій сприяє розвитку загальнокультурних та професійних компетентностей, спонукає студентів до професійної діяльності, сприяє особистісному розвитку студентів, зростанню самостійності, відповідальності, ініціативи у навчальній діяльності.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectметод дослідницьких проектівuk_UA
dc.subjectінноваційна освітня технологіяuk_UA
dc.subjecttechnologiesuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmethod of research projectsuk_UA
dc.subjectinnovative educational technologyuk_UA
dc.titleДослідницько-проектна технологія як умова стимулювання творчої активності студентівuk_UA
dc.title.alternativeResearch and design technology as a condition for sdesigntimulating students'creative activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгієва_Л._Освіта_економіка_управління_Випуск-4.pdfДослідницько-проектна технологія як умова стимулювання творчої активності студентів307.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.