Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1372
Назва: Формування англомовної інтерактивної компетенції здобувачів середньої освіти профільної школи
Інші назви: The formation of the Upper Secondary school Students’ interactive competence
Автори: Д’яченко, Аліна Степанівна
Diachenko, Alina
Ключові слова: інтерактивна компетенція
профільна школа
інтерактивні прийоми навчання
інтерактивні технології навчання
урок АМ
interactive competence
Upper Secondary school
interactive methods
interactive techniques
English lesson
Дата публікації: 2-лют-2021
Бібліографічний опис: Д’яченко А.С. Формування англомовної інтерактивної компетенції здобувачів середньої освіти профільної школи : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.02 Середня освіта (мова і література (англійська)) / Кер.: канд.пед.наук, доц. Рябушко С.О. - Ізмаїл, 2021. - 127 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, яка має назву «Формування англомовної інтерактивної компетенції здобувачів середньої освіти профільної школи» розглядається теоретичні основи формування англомовної інтерактивної компетенції, позначається дидактичні характеристики та психолого¬-лінгвістичні особливості формування інтерактивної компетенції школярів; з’ясовуються деякі особливості та вимоги щодо використання інтерактивних прийомів і технологій навчання на уроках АМ щодо формування інтерактивної компетенції учнів. Зазначено сутність феномену «інтерактивне навчання». Інтерактивна діяльність на уроках передбачає організацію і розвиток діалогового спілкування, яке веде до взаєморозуміння, взаємодії, до спільного вирішення завдань. Так, методичні вимоги щодо використання інтерактивних прийомів і технологій навчання англійської мови в процесі формування інтерактивної компетенції учнів спрямовані на стимулювання школярів до дослідницької діяльності, вміння вести діалог і відпрацювання ораторської майстерності учнів. Щодо методики організації освітнього процесу, яка спрямована на формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи були розглянуті такі основні питання, як-от: деякі сучасні підходи та технології навчання на уроках АМ в школі; комплекс завдань для формування англомовної інтерактивної компетенції; прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів в позакласній роботі. Так, ми визначили, що до основних сучасних підходів, щодо формування англомовної інтерактивної компетенції відносимо комунікативні цінності, різні типи прийомів й технологій навчання, проектування англомовного середовища, використання інтерактивної дошки, залучення найбільш ефективних інтерактивних технологій навчання, які базуються на психолого-педагогічній складовій, тощо. Отже, урок з використанням інтерактивних прийомів й технологій навчання формує англомовну інтерактивну компетенцію учнів, забезпечує самовизначення і самореалізацію учня як мовної особистості в процесі оволодіння англійською мовою, значно підвищує рівень якості знань, заохочує учнів на подальше навчання й сприяє мотивації школярів для самостійної роботи, що дозволяє досягти ефективних результатів навчання. Була проведена експериментальна перевірка ефективності формування інтерактивної компетенції учнів на уроках англійської мови з використанням інтерактивних прийомів й технологій навчання. Результатом проведеного дослідження є деякі поради випускникам й вчителям-початківцям щодо формування англомовної інтерактивної компетенції в профільній школі. Проведене дослідження дає можливість стверджувати, що для ефективного розвитку комунікативної компетенції стає необхідним залучення активних та інтерактивних освітніх технологій навчання; використання таких засобів як мультимедійні продукти, розважальні навчальні програми допомагають формувати, розвивати і вдосконалювати англомовну інтерактивну компетенцію; застосування різних платформ для навчання, тестування і контролю на уроках англійської мови та в позаурочний час значно підвищує мотивацію школярів до навчання; використання ділових ігор дозволяють учителю залучити до роботи всіх учнів класу, що сприяють формуванню умінь роботи в колективі, взаємодії й дискусії. Таким чином, застосування інтерактивних прийомів й технологій навчання в освітньому процесі підвищують рівень знань школярів, сприяють створенню продуктивної і творчої їх діяльності на уроках. Інтерактивні технології навчання впливають на реалізацію принципа професійної спрямованості навчання, розвивають такі уміння, як от: критичне мислення, активізують пізнавальну діяльність учнів і сприяють ефективному засвоєнню англійської мови. Тому перспектива подальшого дослідження з зазначеної теми вбачається у розробці інтерактивних прийомів й технологій навчання в умовах дистанційної освіти.
Опис: In this scientific work entitled “The formation of the Upper Secondary school Students’ interactive competence” the theoretical fundamentals of English interactive competence formation are studied. Besides that, this thesis indicates the didactic characteristics and psychological-linguistic features of the formation of the Upper Secondary school Students’interactive competence and clarifies some features and requirements for the usage of interactive techniques and methods of English teaching. The essence of the phenomenon of "interactive learning" is indicated. Interactive activities during lessons involve the organization and development of the dialogic communication, which leads to the mutual understanding, to interaction and to collaborative problem solving. Thus, the methodical requirements for the usage of the interactive techniques and methods of teaching English in the process of formation of the Upper Secondary school Students’ interactive competence are aimed at stimulating students to the research activity, to the ability of conducting dialogue and practicing the Students’ public speaking skills. As to methods of the educational process organization which is aimed at the formation of the English-language interactive competence among Upper Secondary school Students, the following main issues were studied: some modern approaches and methods of studying the English language at school; a set of tasks for the formation of the English language interactive competence; methods of the Students’ English-language interactive competence formation in extra-curricular activities. Thus, we determined that the main modern approaches to the formation of the English-language interactive competence include communicative values, different types of teaching techniques and technologies, creating an English-speaking environment, using an interactive board, the involvment of the most effective interactive learning technologies based on psychological and pedagogical aspects etc. Therefore, a lesson with the use of interactive techniques and learning methods forms the English-language interactive competence of Students, provides self-determination and self-realization of the Student in the process of studying English, significantly improves the quality of knowledge, encourages Students to further study and motivates them to work independently that allows them to achieve effective learning results. An experimental testing of the effectiveness in the formation of the Students’ interactive competence at English lessons with the use of interactive techniques and learning methods was conducted. The results of the study are some advices for graduates and Teachers of the formation the Upper Secondary school Students’ interactive competence. The conducted research makes it possible to confirm that for the effective development of communicative competence it becomes necessary to involve active and interactive educational learning methods; the usage of such acts as multimedia products, entertaining educational programs help to form, develop and improve the Students’ English-language interactive competence; the usage of different platforms for learning, testing and control them at English lessons and in extra-curricular activities significantly increases the motivation of Students to learn; the usage of role games allow Teachers to involve all the students of the class, which contributes on the formation of skills of teamwork, interaction and discussion. Thus, the usage of interactive techniques and learning methods in the educational process increases the level of Students’ knowledge, contributes to the creation of productive and creative activities in the classroom. Interactive technologies affect the implementation of the principle of learning professional orientation, develop such skills as critical thinking, cognitive activity and encourage in effective learning of English. Therefore, the prospect of further research on this topic is seen in the development of interactive techniques and methods for learning in distance education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1372
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Дяченко_А._Магістр_2021.pdfФормування англомовної інтерактивної компетенції здобувачів середньої освіти профільної школи3.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.