Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1374
Назва: Особливості роботи вчителя з учнями 11 класу на нестандартних уроках англійської мови
Інші назви: The peculiarities of Teacher's work with 11th grade students in non-standard English lessons
Автори: Криворучко, Ілона Миколаївна
Krivoruchko, Ilona
Ключові слова: урок
нестандартний урок
діяльність вчителя
технології навчання
мотивація
організація навчання
lesson
non-standard lesson
Teacher’s work
learning technologies
motivation
learning organization
Дата публікації: 3-лют-2021
Бібліографічний опис: Криворучко І.М. Особливості роботи вчителя з учнями 11 класу на нестандартних уроках англійської мови : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.02 Середня освіта (мова і література (англійська)) / Кер.: канд.пед.наук, доц. Рябушко С.О. - Ізмаїл, 2021. - 112 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, яка має назву «Особливості роботи вчителя з учнями 11 класу на нестандартних уроках англійської мови» розглядається зміст феномену «урок» та визначається його характеристики, види й структура уроку, основні вимоги уроку; розкрито зміст феномену «психологічний клімат» уроку, визначення його особливостей та наводяться як приклад ефективні вправи для формування сприятливого клімату на уроці; з’ясовуються особливості діяльності вчителя на уроці англійської мови; розглядається феномен «мотивація вчителя» та шляхи її підвищення; наведені приклади конфліктних ситуацій, які виникають на уроках й демонструються вправи; розглядається діяльність вчителя; з’ясовуються деякі особливості організації навчання на нестандартному уроці англійської мови в класі та онлайн; визначаються деякі вимоги щодо ефективності організації онлайн навчання на нестандартних уроках англійської мови. Зазначено, що урок є основною організаційною формою освітньої роботи в школі. Урок класифікують в залежності від мети, прийомів й технологій навчання, його змісту та навчального матеріалу. Особливу увагу в роботі було надано комбінованому уроку, який ще має назву нестандартний й є формою організації освітнього процесу в умовах аудиторної і позааудиторної навчальної діяльності. Він буває у формі вікторини, ділової гри, дослідження та ін. Основними вимогами до уроку є загально-педагогічні, дидактичні, психологічні та гігієнічні. У кваліфікаційні роботі розглядаються психологічні вимоги до уроку, оскільки успішність формування сприятливого клімату на уроці залежить від певних факторів, як-от: діяльності вчителя на уроці, переліку вправ і завдань з англійської мови, форм організації навчання, вдало підібраного англомовного матеріалу тощо. Особливу увагу приділяється діяльності вчителя на уроці англійської мови. Успішність проведення навчання англійської мови залежить від того, як вчитель організовує освітній процес, від його професійно-педагогічних вмінь, які інноваційні прийоми навчання він використовує, як він стимулює учнів до навчання англійської мови й як він проводить контроль виконання учнями завдань та вправ. Для цього вчитель вмотивовує себе до виконання власної діяльності, а мотивація вчителя до навчальної діяльності залежить від зовнішніх та внутрішніх чинників. Також уміння вирішувати конфліктні ситуації на нестандартних уроках англійської мови є важливою умовою для успішної організації навчальної діяльності учнів. У кваліфікаційній роботі надається перелік засобів й технологій навчання, які вважаються ефективними для успішного врегулювання конфліктних ситуацій на нестандартних уроках англійської мови. Щодо особливостей організації навчання англійської мови на нестандартних уроках, були розглянуті такі питання, як-от: з’ясовані прийоми, технології навчання й вправи, які є ефективними для проведення освітнього процесу; позначено особливості організації навчання на нестандартних уроках англійської мови в класі та онлайн; пропонується комплекс вправ й технологій щодо організації освітнього процесу на нестандартних уроках англійської мови. Таким чином, робота вчителя з учнями 11 класу на нестандартних уроках англійської мови передбачає володіння вчителем професійно-педагогічними вміннями, використання інноваційних технологій навчання, вміння вмотивовувати учнів до навчання англійської мови, вміння користуватися технологіями мультимедіа та інформаційними технологіями, вміння поєднувати традиційні вправи з технологіями текстого, відео та аудіо повідомлення, вмотивованість вчителя.
Опис: The qualification work entitled "The peculiarities of Teacher's work with 11th grade students in non-standard English lessons" is considered the content of the phenomenon "lesson" and identified its characteristics, classification and structure of the lesson, basic lesson requirements; considered the content of the phenomenon "psychological climate" of a lesson, its features and revealing the effective exercises for creating a positive climate in the classroom; found out the peculiarities of the Teacher's work in the English lesson; is considered the content of the phenomenon "Teacher’s motivation" and ways of increasing it; some examples of conflict situations that arise during the learning process were given and exercises that help to establish such situations in the classroom; the Teacher’s work as the result of his/her experience is considered; some peculiarities of teaching organization in a non-standard English lesson in the classroom and online are clarified; defined some requirements for the effectiveness of the online learning organization in non-standard English lessons. It is stayed that the lesson is the main form of organization of educational work at school. The lesson is classified according to its purpose, methods and techniques of teaching, the content of the class work and its educational material, etc. Particular attention was given to the combined lesson, which is also called as non-standard lesson and is a form of the educational process organization in the classroom and extracurricular educational activities. It can be in the form of a quiz, business game, research lesson, etc. The main requirements for the lesson are general-pedagogical, didactic, psychological and hygienic. Psychological requirements were considered in the scientific work, as the success of creating a positive climate of a lesson depends on certain factors, such as: Teacher's work at the lesson, list of English exercises and tasks, the form of teaching, authentic English material, etc. Particular attention is given to the Teacher’s work at the English lesson. The success of English language teaching depends on how the Teacher organizes the learning process, from his/her professional and pedagogical skills, which innovative teaching methods he/she uses, how Teacher motivates students to learn English and how he/she monitors students' completion of tasks and exercises. To do this, the Teacher motivates himself/herself to do their own work and the Teacher's motivation to the teaching depends on external and internal factors. Also, the ability to resolve conflict situations in non-standard English lessons is an important requirement for the successful organization of the learning process. The scientific work provides a list of teaching aids and techniques that are considered to be effective for the successful resolution of conflict situations in non-standard English lessons. As for the peculiarities of the organization of English language teaching in non-standard lessons, the following issues were considered, such as: finding out learining techniques, technologies and exercises that are effective for the educational process; features of the organization of learning in non-standard English lessons in the classroom and online; a set of exercises and technologies for the organization of the educational process in non-standard English lessons. Thus, the Teacher's work with the 11th grade students in non-standard English lessons involves the Teacher's professional and pedagogical skills, the use of innovative learning techniques, the ability to motivate students to learn English, the ability to use multimedia and different technologies, the ability to combine traditional tasks with Text, Video and Audio message technologies, Teacher’s motivation for educational work, the use of certain form of educational process Therefore, the prospect of further research is seen in the study of some effective learning technologies that will be relevant in non-standard English lessons.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1374
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квалфі.робота_Криворучко_І._Магістр_2021.pdfОсобливості роботи вчителя з учнями 11 класу на нестандартних уроках англійської мови3.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.