Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1378
Назва: Формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти
Інші назви: Formation of communicative skills and abilities in the conditions of inclusive education
Автори: Доброта, Ольга Сергіївна
Dobrota, Olha
Ключові слова: формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти
комунікативні вміння та навички
молодші школярі
методи
досвід
інноваційне середовище
початкові класи
інклюзивна освіта
formation of communicative skills in conditions of inclusive education
inclusive education
communication skills
junior students
methods
experience
innovation environment
primary classes
Дата публікації: 3-лют-2021
Бібліографічний опис: Доброта О.С. Формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» / Кер. канд.пед.наук, доц. Лунгу Л.В. - Ізмаїл, 2021. - 98 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі обґрунтовано вибір та актуальність теми дослідження, пов’язаної з формуванням комунікативниих умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти; теоретично обґрунтували й експериментально перевірили технологію формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії. Вступ містить мету, об’єкт, предмет дослідження, структуру роботи, її теоретичну і практичну значущість. Огляд науково-теоретичної літератури у першому розділі під назвою «Комунікативні уміння як вимога ефективної мовної взаємодії» дозволив визначити особливості розуміння комунікативних умінь у сучасній науці, підходи до визначення комунікативних умінь у структурі компетенції учнів. У другому розділі «Вікові особливості учнів початкових класів з інклюзивним навчанням» теоретично обґрунтовано вікові та індивідуальні особливості розвитку пізнавальних процесів учнів початкових класів; досліджено особливості реалізації шкільної інклюзивної освіти у сучасних українських реаліях та встановлено психологічні особливості інклюзивної освіти. У третьому розділі «Комунікативна взаємодія у початкових інклюзивних класах» викладено особливості експериментально-дослідної роботи магістерського дослідження. Так, у розділі представлено дослідження формування комунікативної взаємодії у початкових класах з інклюзією; наведено аналіз сформованості комунікативних навичок дітей з інклюзивного класу; встановлена роль вчителя в умовах формування комунікативних умінь та навичок учнів початкових класів з інклюзією У магістерській роботі доведено що формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії на даному етапі в українському освітньому суспільстві зазнає труднощів. Виправлення ситуації можливе, якщо використовувати досвід країн, які показують успішну динаміку з формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії. Так, зокрема, в роботі представлено глибинний аналіз досвіду Норвегії у цій сфері.
Опис: The qualification work substantiates the choice and relevance of the research topic related to the formation of communicative skills in inclusive education; theoretically substantiated and experimentally tested the technology of formation of communicative skills in the conditions of inclusion. The introduction contains the purpose, object, subject of research, structure of work, its theoretical and practical significance. A review of scientific and theoretical literature in the first section entitled "Communicative skills as a requirement for effective language interaction" allowed to identify features of understanding communicative skills in modern science, approaches to defining communicative skills in the structure of students' competence. The second section "Age characteristics of primary school students with inclusive education" theoretically substantiates the age and individual characteristics of the development of cognitive processes of primary school students; features of realization of school inclusive education in modern Ukrainian realities are investigated and psychological features of inclusive education are established. In the third section "Communicative interaction in the initial inclusive classes" features of experimental research work of master's research are stated. Thus, the section presents a study of the formation of communicative interaction in primary school with inclusion; the analysis of formation of communicative skills of children from an inclusive class is resulted; the role of the teacher in the conditions of formation of communicative abilities and skills of pupils of initial classes with inclusion is established It is proved that the formation of communicative skills in the conditions of inclusion at this stage in the Ukrainian educational society is experiencing difficulties in the master's thesis. Correction of the situation is possible if we use the experience of countries that show successful dynamics in the formation of communication skills in an inclusive environment. Thus, in particular, the paper presents an in-depth analysis of Norway's experience in this area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1378
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Доброта_О._Магістр_2021.pdfФормування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.