Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1389
Назва: Використання технології фандрейзингу в закладі освіти
Інші назви: The use of fundraising technology in an educational institution
Автори: Вєтрова, Наталія Геннадіївна
Vetrova, N.
Ключові слова: фандрейзинг
фандрейзингові технології
ефективні комунікації
фандрейзинговий проєкт
залучення коштів
заклади освіти
фандрейзингові компетентності
fundraising
fundraising technologies
effective communications
fundraising project
fundraising
educational institutions
fundraising competencies
Дата публікації: 4-лют-2021
Бібліографічний опис: Вєтрова Н.Г. Використання технології фандрейзингу в закладі освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер. канд.пед.наук, доц. Яковенко О.І. – Ізмаїл, 2020. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел ‒ 100 найменувань, чотирьох додатків. Повний обсяг роботи становить 93 сторінки. Робота містить 10 таблиць та 12 рисунків. Об’єктом дослідження виступає фандрейзинг як технологія залучення ресурсів. Предметом дослідження представлені особливості реалізації фандрейзингу в закладі освіти. Метою дослідження є вивчення процесу організації позабюджетного фінансування освітніх установ на основі фандрейзингових заходів. Завданнями роботи є: визначення сутності, етапів та алгоритмів фандрейзингу, ролі та ефективності фандрейзингових комунікацій; визначення можливості співпраці з благодійними фондами; аналіз сучасного стану фандрейзингових компетентностей керівників закладів освіти та фандрейзингової діяльності КПНЗ ІМР «ПДЮ»; визначення міжнародного досвіду щодо фандрейзингової діяльності закладів освіти; розробка фандрейзингового проєкту для КПНЗ ІМР «ПДЮ». За результатами дослідження проведено теоретичне дослідження та узагальнення і започатковане нове вирішення актуального наукового завдання, що полягає у вивченні процесу організації позабюджетного фінансування освітніх установ на основі фандрейзингових заходів та розробці соціально-педагогічного проєкту, який буде реалізовуватись за допомогою технології фандрейзингу. Було розроблено соціально-педагогічний проєкт від назвою «Юнацька велосипедна Ліга Ізмаїла», який планується реалізовувати на базі Комунального позашкільного навчального закладу Ізмаїльської міської ради «Палац дітей та юнацтва». Визначена організаційна структура закладу, проаналізована робота кожного гуртка та направлення, в якому працюють вихованці з керівниками; проведений аналіз фандрейзингової діяльності закладу освіти. Проєкт було розроблено сумісно з працівниками закладу для його подальшого впровадження саме ними. Робота над розробкою проєкту допомогла автору та працівниками Палацу обмінятися знаннями та досвідом у сфері впровадження фандрейзингових заходів у закладах освіти. Одержані результати можуть бути використані для застосування запропонованого фандрейзингового проєкту для ГО «АВІ», діючої на базі КПНЗ ІМР «ПДЮ» для підвищення ріння його конкурентоздатності на ринку освітніх послуг.
Опис: Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions to sections, general conclusions, a list of sources used – 100 items, four appendices. The total volume of the work is 93 pages. The work contains 10 tables and 12 figures. The object of research is fundraising as a technology for attracting resources. The subject of the research is the peculiarities of fundraising implementation in an educational institution. The purpose of the researc is to study the process of organizing extra-budgetary funding of educational institutions on the basis of fundraising activities. The objectives of the work are: to determine the essence, stages and algorithms of fundraising, the role and effectiveness of fundraising communications; determining the possibility of cooperation with charitable foundations; analysis of the current state of fundraising competencies of heads of educational institutions and fundraising activities of «Palace of Children and Youth»; determination of international experience in fundraising activities of educational institutions; development of a fundraising project for «Palace of Children and Youth». According to the results of the study, a theoretical study and generalization and a new solution to the current scientific problem, which is to study the process of organizing extrabudgetary funding of educational institutions on the basis of fundraising activities and develop a socio-pedagogical project to be implemented using fundraising technology. A socio-pedagogical project called «Youth Cycling League of Izmail» was developed, which is planned to be implemented on the basis of the Municipal Out-of-School Educational Institution of the Izmail City Council «Palace of Children and Youth». The organizational structure of the institution is determined, the work of each circle and the direction in which the pupils work with the leaders are analyzed; the analysis of fundraising activity of educational institution is carried out. The project was developed jointly with the staff of the institution for its further implementation by them. Work on the project helped the author and the staff of the Palace to share knowledge and experience in the implementation of fundraising activities in educational institutions. The obtained results can be used for the application of the proposed fundraising project for the «Palace of Children and Youth», operating on the basis of «Palace of Children and Youth» to increase its competitiveness in the market of educational services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1389
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Вєтрова_Н._Магістр_2021.pdfВикористання технології фандрейзингу в закладі освіти1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.