Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1390
Назва: Формування механізмів інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Відродження»)
Інші назви: Formation of mechanisms of information and communication management of the organization in the conditions of globalization (on the example of LLC «Renaissance»)
Автори: Метіль, Т.К.
Metil, T.
Ключові слова: інформація
комунікація
менеджмент
інформаційно-комунікативний менеджмент
глобалізація
information
communication
management
information-communicative management
globalization
Дата публікації: 4-лют-2021
Бібліографічний опис: Метіль Т.К. Формування механізмів інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Відродження») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер. канд.екон.наук, доц. Сорока Л.М. – Ізмаїл, 2020. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження. В період переходу всього суспільства від технологічного до інформаційного, значення інформації стає головним чинником розвитку інформаційних розробок та технології. Як наслідок цього, комунікація є головним фактором для успіху підприємства та одночасно стає однією з найскладніших проблем управління. Менеджери на всіх рівнях повинні вільно володіти мистецтвом спілкування. В таких умовах ефективність комунікаційних зв'язків та їх взаємодії залежить не тільки від майбутнього розвитку компанії як суб'єкта ринку, але і від участі людей, що працюють у компанії, а також загалом для процвітання країни в різних сфера. Зауважимо, що одним із шляхів досягнення високої продуктивності бізнесу та підтримання конкурентних переваг є впровадження та ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій, що дозволяють керівництву адекватно реагувати на нові виклики економічної глобалізації, постійну конкуренцію для споживачів, збільшення НТП поряд із збільшенням виробництва, складністю технологій і зростаючою роллю інформаційного потоку у виробництві. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Певні наукові розробки з питань формування формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації досліджували такі вітчизняні і зарубіжні вчені, зокрема: Р. Морган, Р. Гріфін, В.М. Бебик, І.А. Маркіна, Д. М. Лейхіф, Г. В. Осовська, А.В. Соснін, Ф.І. Хміль, І.М. Якубенко та ін. В той же час, практика показує, що потрібні досконалі наукові дослідження з питань комунікаційного менеджменту організації, перш за все, її формування в умовах глобалізації. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування механізмів інформаційно-комунікаційного менеджменту (ІКМ) організації в умовах глобалізації. Відповідно до цього у роботі поставлено низку наступних завдань: - розкрити теоретичний зміст поняття та функції дефініції «інформаційно-комунікаційний менеджмент організації»; - дослідити формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації; - визначити значення ІКМ організації в умовах глобалізації; - надати загальну економіко-господарську характеристику діяльності ТОВ «Відродження»; - розглянути механізм інформаційно-комунікаційного процесу ТОВ «Відродження»; - надати оцінку ефективності інформаційних потоків та комунікативного менеджменту в організації; - розкрити шляхи та проблеми формування механізму ІКМ організації в умовах глобалізації - обґрунтувати пропозиції щодо покращення ефективності механізму ТОВ «Відродження». Об'єктом дослідження виступає процес формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації. Предметом дослідження є інформаційно-комунікаційний менеджмент ТОВ «Відродження». Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань використано наступні методи дослідження, а саме: ретроспективного та системного аналізу, узагальнення – для розкриття суті категорій менеджменту «інформація», «комунікація», «інформаційно-комунікативний менеджмент» для організацій будь-якої організаційно-правової форми; метод порівняння – при дослідженні зарубіжного та вітчизняного досвіду менеджменту організації; табличний та графічний – для наочності у розкритті понять, категорій; фінансового аналізу – для оцінки фінансово-господарської діяльності підприємства; статистичного аналізу – для визначення сукупності параметрів і змінних, що характеризують об’єкт дослідження. Інформаційною базою кваліфікаційної роботи є: звітна річна документація ТОВ «Відродження» за період 2018-2019 рр.; дослідницькі матеріали, опубліковані у мережі Інтернет; матеріали конференцій; аналіз наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених, Інернет-ресурси. Практична значимість дослідження кваліфікаційної роботи полягає в розробці практичних рекомендацій щодо формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації. Апробація результатів дослідження. Деякі аспекти, які висвітлено у кваліфікаційній роботі доповідалися на міжнародних науково-практичних конференціях, а саме: - The Ist International scientific and practical conference «Topical aspects of modern science and practice» (September 21-24, 2020). Frankfurt am Main, Germany 2020. Тема доповіді «Поняття та значення інформаційно-комунікаційного менеджменту організації у сучасних умовах». - Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» від 30 вересня 2020 р. Переяслав. Україна. Тема доповіді «Формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації». - Міжнародній науково-практичної конференції, з нагоди 80-ої річниці ІДГУ (16 жовтня 2020 р.). Ізмаїл. 2020. Тема доповіді «Інформація та інформаційна культура підприємства». Структура й обсяг кваліфікаційної роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та джерел. Загальний обсяг роботи викладено на 93 сторінках друкарського тексту. Зміст даного дослідження складається та розкрито з використанням 15 таблиць, 8 рисунків. У розділі першому – «Теоретичні аспекти інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації» розкрито теоретичний зміст поняття та функції дефініції «інформаційно-комунікаційний менеджмент організації»; досліджено формування механізму інформаційно-комунікаційного менеджменту організації; визначено значення ІКМ організації в умовах глобалізації. У другому розділі – «Механізм формування інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Відродження»» надано загальну економіко-господарську характеристику діяльності ТОВ «Відродження»; розглянуто механізм інформаційно-комунікаційного процесу ТОВ «Відродження»; надано оцінку ефективності інформаційних потоків та комунікативного менеджменту в організації. У третьому розділі – «Шляхи покращення ефективності механізму інформаційно-комунікативного менеджменту ТОВ «Відродження»» розкрито шляхи та проблеми формування механізму ІКМ організації в умовах глобалізації; обґрунтовано пропозиції щодо покращення ефективності механізму ТОВ «Відродження».
Опис: Relevance of research. During the transition of the whole society from technological to informational, the importance of information becomes the main factor in the development of information development and technology. As a result, communication is a key factor in the success of the enterprise and at the same time becomes one of the most difficult management problems. Managers at all levels must be fluent in the art of communication. In such conditions, the effectiveness of communication and their interaction depends not only on the future development of the company as a market player, but also on the participation of people working in the company, as well as in general for the prosperity of the country in various fields. Note that one of the ways to achieve high business productivity and maintain competitive advantage is the introduction and effective use of information and communication technologies that allow management to adequately respond to new challenges of economic globalization, constant competition for consumers, increasing STP along with increasing production, technology complexity and the growing role of information flow in production. Analysis of recent research and publications. Certain scientific developments on the formation of the mechanism of information and communication management of the organization in the context of globalization have been studied by the following domestic and foreign scientists, in particular: R. Morgan, R. Griffin, V.M. Бебик, І.А. Markina, D.M. Leihif, G.V. Osovskaya, A.V. Sosnin, F.I. Hops, I.M. Yakubenko and others. At the same time, practice shows that perfect research is needed on the communication management of the organization, especially its formation in the context of globalization. The purpose of the qualification work is to study the formation of mechanisms of information and communication management (ICM) of the organization in the context of globalization. Accordingly, the paper sets a number of the following tasks: - to reveal the theoretical meaning of the concept and function of the definition of «information and communication management of the organization»; - to investigate the formation of the mechanism of information and communication management of the organization; - determine the importance of PCM organization in the context of globalization; - provide a general economic and economic description of the activities of LLC «Renaissance»; - consider the mechanism of information and communication process of «Renaissance» LLC; - provide an assessment of the effectiveness of information flows and communication management in the organization; - to reveal ways and problems of formation of the mechanism of PCM of the organization in the conditions of globalization - substantiate proposals to improve the efficiency of the mechanism of «Renaissance» LLC. The object of study is the process of forming the mechanism of information and communication management of the organization in the context of globalization. The subject of the study is the information and communication management of «Renaissance» LLC. Research methods. The following research methods were used to solve the tasks, namely: retrospective and systematic analysis, generalization - to reveal the essence of the categories of management «information», «communication», «information and communication management» for organizations of any organizational and legal form; method of comparison - in the study of foreign and domestic experience of management of the organization; tabular and graphical - for clarity in the disclosure of concepts, categories; financial analysis - to assess the financial and economic activities of the enterprise; statistical analysis - to determine the set of parameters and variables that characterize the object of study. The information base of the qualification work is: reporting annual documentation of «Renaissance» LLC for the period 2018-2019; research materials published on the Internet; conference materials; analysis of scientific works of domestic and foreign scientists, Internet resources. The practical significance of the study of qualification work is to develop practical recommendations for the formation of the mechanism of information and communication management of the organization in the context of globalization. Approbation of research results. Some aspects highlighted in the qualification work were presented at international scientific and practical conferences, namely: - The Ist International scientific and practical conference «Topical aspects of modern science and practice» (September 21-24, 2020). Frankfurt am Main, Germany 2020. The topic of the report «The concept and importance of information and communication management of the organization in modern conditions». - International scientific-practical Internet conference «Trends and prospects for the development of science and education in the context of globalization» from September 30, 2020 Pereyaslav. Ukraine. The topic of the report «Formation of the mechanism of information and communication management of the organization». - International scientific-practical conference, on the occasion of the 80th anniversary of IDGU (October 16, 2020). Ishmael. 2020. The topic of the report «Information and information culture of the enterprise». Structure and volume of qualification work. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of references and sources. The total volume of the work is presented on 93 pages of printed text. The content of this study is compiled and disclosed using 15 tables, 8 figures. The first section – «Theoretical aspects of information and communication management of the organization in the context of globalization» reveals the theoretical meaning of the concept and function of the definition of «information and communication management of the organization»; the formation of the mechanism of information and communication management of the organization is investigated; the importance of PCM organization in the context of globalization is determined. The second section – «The mechanism of formation of information and communication management of the organization in the context of globalization (on the example of «Renaissance» «provides a general economic and economic characteristics of «Renaissance»; the mechanism of information and communication process of «Renaissance»; flows and communication management in the organization. The third section – «Ways to improve the effectiveness of the mechanism of information and communication management of LLC «Renaissance» reveals the ways and problems of forming the mechanism of PCM organization in the context of globalization; proposals to improve the efficiency of the mechanism of «Renaissance» LLC are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1390
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Метіль_Т._Магістр_2021.pdfФормування механізмів інформаційно-комунікаційного менеджменту організації в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Відродження»)1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.