Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1411
Назва: Здоров’язбережувальне спрямування соціально-педагогічної роботи в закладах освіти
Автори: Барбан, Ганна Іванівна
Ключові слова: соціально-педагогічна робота
здоровʼязбереження
заклади освіти
соціально-педагогічні умови
здоровий спосіб життя
social and pedagogical work
health preservation
educational institutions
social and pedagogical conditions
healthy way of life
Дата публікації: 10-лют-2021
Бібліографічний опис: Барбан Г.І. Здоров’язбережувальне спрямування соціально-педагогічної роботи в закладах освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.біол.наук, доц. Баштовенко О.А. - Ізмаїл, 2021. - 134 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито науково-теоретичні засади соціально-педагогічної роботи в закладах освіти щодо здоров’язбережувального спрямування. Об’єктом дослідження є процес здоров’язбереження сучасних учнів в закладах освіти. Предметом дослідження – соціально-педагогічна робота зі здоров’язбережувального спрямування в освітніх закладах. Метою магістерського дослідження виступає теоретичний розгляд здоров’язбережувального спрямування соціально-педагогічної роботи в закладах освіти та виділення його складових. Для виконання були поставлені завдання, що дозволили охарактеризувати процес формування здорового способу життя, розкрити особливості життєформуючих пріоритетів сучасних учнів, описати соціальні фактори впливу на формування здорового способу життя особистості та експериментально підтвердити визначальне значення соціально-педагогічної роботи з формування здорового способу життя учнів. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкриті науково-теоретичні засади соціально-педагогічної роботи в закладах освіти щодо здоров’язбережувального спрямування. При визначенні критеріїв та характеристик їх ефективності виділено, що нові завдання реформування української освіти відкривають не тільки можливість, а й необхідність організації навчально-виховного процесу на основі формування принципів здорового способу життя. У другому розділі було визначено, що на сьогоднішній день головною метою сучасних педагогів є досягнення найвищих результатів навчання і виховання, збереження психологічної, фізичної та соціальної складових здоров’я учнів. А най ефективнішою соціальною технологією зниження рівня захворюваності учнів є підготовка молодих фахівців, здатних розвивати суспільство і жити в ньому, орієнтуючись на нові життєві цінності, серед яких однією з головних виступає усвідомлення здорового способу життя, як соціальної і особистісної цінності. У третьому розділі у ході організації дослідження соціально-педагогічного впливу на формування здорового способу життя учнів в закладах освіти, було визначено значну та ефективну роль соціально-педагогічної роботи з формування здорового способу життя учнів, що призвела до значного поліпшення загального стану здоров’я учнів. Спрямування фахових зусиль на створення сприятливих соціально-педагогічних умов з урахуванням індивідуальних можливостей і здібностей дитини дозволять вирішити важливі завдання в освітньому середовищі, що сприятимуть їх успішному здоров’язбережувальному розвитку. Це дозволить школяреві бути успішним у навчанні, багато разів знижує ризик виникнення депривації, відчуження в освітньому процесі. Тому так важлива і актуальна організація соціального - педагогічного супроводу навчання, мотивування до інноваційної поведінки, соціальної успішності, збереження і зміцнення здоров’я.
Опис: The qualifying work reveals the scientific and theoretical foundations of socio-pedagogical work in educational institutions on health. The object of research is the process of health care of modern students in educational institutions. The subject of the research is social and pedagogical work on health care in educational institutions. The purpose of the master's research is a theoretical consideration of the health-oriented direction of socio-pedagogical work in educational institutions and the selection of its components. Tasks were set to characterize the process of forming a healthy lifestyle, to reveal the features of life-forming priorities of modern students, to describe social factors influencing the formation of a healthy lifestyle and experimentally confirm the importance of socio-pedagogical work on forming a healthy lifestyle. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the scientific and theoretical foundations of socio-pedagogical work in educational institutions on health. In determining the criteria and characteristics of their effectiveness, it is highlighted that the new tasks of reforming Ukrainian education open not only the possibility but also the need to organize the educational process based on the formation of the principles of a healthy lifestyle. In the second section, it was determined that today the main goal of modern teachers is to achieve the highest results of teaching and education, maintaining the psychological, physical and social components of student health. And the most effective social technology to reduce the incidence of students is to train young professionals who can develop society and live in it, focusing on new life values, among which one of the main is the awareness of a healthy lifestyle as a social and personal value. In the third section, during the organization of the study of socio-pedagogical impact on the formation of healthy lifestyles of students in educational institutions, a significant and effective role of socio-pedagogical work on the formation of healthy lifestyles was identified, which significantly improved the overall health of students. Focusing professional efforts on creating favorable socio-pedagogical conditions, taking into account the individual capabilities and abilities of the child will solve important problems in the educational environment, which will contribute to their successful health development. This will allow the student to be successful in learning, many times reduces the risk of deprivation, alienation in the educational process. That is why the organization of social and pedagogical support of learning, motivation for innovative behavior, social success, preservation and strengthening of health is so important and relevant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1411
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф._робота_Барбан_Г._Магістр_2021.pdfЗдоров’язбережувальне спрямування соціально-педагогічної роботи в закладах освіти2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.