Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1417
Назва: Соціалізуючий вплив на дитину діяльності центру соціально-психологічної реабілітації
Інші назви: Socializing influence of activity of the Center of Social and Psychological Rehabilitation «on the child»
Автори: Драхня, Євгенія В’ячеславівна
Ключові слова: соціально-психологічна реабілітація
соціалізуючий вплив
соціалізація
вразлива соціальна група
реабілітація
соціальні послуги
social and psychological rehabilitation
socializing influence
socialization
vulnerable social group
rehabilitation
social services
Дата публікації: 11-лют-2021
Бібліографічний опис: Драхня Є.В. Соціалізуючий вплив на дитину діяльності центру соціально-психологічної реабілітації : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.пед.наук, доц. Замашкіна О.Д. - Ізмаїл, 2021. - 131 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розкрита проблема соціалізуючого впливу на дитину діяльності центру соціально –психологічної реабілітації. Об’єктом дослідження є процес соціалізації особистості. Предметом дослідження є соціалізуючий вплив на дитину в умовах центру соціально-психологічної реабілітації. Метою дослідження є - дослідити та експериментально перевірити соціалізуючий вплив на дитину діяльності центру соціально-психологічної реабілітації. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні основи соціалізації дітей як наукової проблеми, а саме: сутність соціалізації дітей як наукова проблема, особливості здійснення соціалізації дітей в умовах центру соціально-психологічної реабілітації, характеристика дітей, що потребують соціально-психологічної реабілітації як вразлива соціальна група. З’ясовано, що успішне протікання процесу соціально-педагогічної адаптації дітей можливо при організованому виховному процесі, в рамках дитячого будинку. У другому розділі розглянуто форми соціально-педагогічної роботи з дітьми щодо їх ефективної соціалізації в умовах центру соціально-психологічної реабілітації, а саме: розкрито напрями соціально-педагогічної діяльності соціального працівника з соціалізації дітей, описано форми та методи соціально-педагогічної діяльності щодо соціалізації дітей; визначено зміст та види соціальних послуг у соціально-педагогічній роботі з соціалізації дітей на прикладі досвіду роботи КЗ «Ізмаїльський міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» служби у справах дітей Ізмаїльської міської ради. У третьому розділі проведений аналіз експериментальних досліджень з впливу соціально-педагогічної роботи з соціалізації дітей на базі КЗ «Ізмаїльський міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей», в результаті якого доказано позитивну динаміку у соціалізації осіб, що перебувають у Центрі соціально-психологічної реабілітації та надано кількісний та якісний аналіз результатів експериментальної роботи. В результаті дослідження ми виявили та висунули наступні важелі та пропозиції щодо зменшення зростання кількості соціальних сиріт та дітей, що залишились без піклування батьків: необхідно прийняти стратегічні програми на державному рівні, проінформувати молодь про необхідність зміцнення сім’ї, впровадити їх у ЗМІ та соціальні мережі, широко використовуючи національні педагогічні та інноваційні методи зарубіжжя. Отже можемо зробити висновок, що успішне протікання процесу соціально-педагогічної адаптації дітей можливо при організованому виховному процесі, в рамках ЦСПР. Змістом соціально-педагогічної адаптації дітей має бути створення таких умов, при яких діти можуть самі вибирати позитивні форми поведінки, долучатися до культури і отримувати навички спілкування. Функціями соціально-педагогічної адаптації дітей в умовах дитячого будинку є: самовизначення і адекватна самооцінка дітей; придбання навичок спілкування; вміння самостійно вирішувати поставлені завдання; формування навичок навчальної і трудової діяльності.
Опис: The master's work considers the problem of socializing influence of activity of the center of social and psychological rehabilitation on the child. The object of research is the process of socialization of the individual. The subject of research is the socializing influence on the child in the center of socio-psychological rehabilitation. The purpose of the study is to investigate and experimentally explore the socializing impact of activities of the center of social and psychological rehabilitation on the child. In the first section was analyzed the theoretical and methodological foundations of children's socialization as a scientific problem, namely: the essence of children's socialization as a scientific problem, features of children's socialization in the center of socio-psychological rehabilitation, characteristics of children, which needs of social and psychological rehabilitation as a vulnerable social group. It was found that the successful process of socio-pedagogical adaptation of children is possible with an organized educational process within the framework of child's house. In the second section was considered the forms of social-pedagogical work with children concerning their effective socialization in the conditions of center of social-psychological rehabilitation, namely: it was exposed directions of social-pedagogical activity of social worker from socialization of children, was described the forms and methods of social-pedagogical activity in relation to socialization of children; it was defined the maintenance and types of social services in social-pedagogical work from socialization of children on the example of experience CI «Izmail town center of social-psychological rehabilitation of children» in children's service of Izmail town council. In the third section was analyzed of experimental researches from influence of social-pedagogical work from socialization of children on a base CI «Izmail town center of social-psychological rehabilitation of children», as a result, was roved the positive dynamics in socialization of persons which are in Center of social-psychological rehabilitation and it was provided the quantitative and quality analysis of experimental job. As a result of research we revealed and pulled out the followings levers and suggestions in relation to diminishing of growth of amount of social orphans and children which remained without care of parents: it is necessary to accept the strategic programs at state level, to inform young people about the necessity of strengthening of family, to introduce them in MASS-MEDIA and social networks, widely using the national pedagogical and innovative methods of foreignness. Thus, we can conclude that the successful process of socio-pedagogical adaptation of children is possible with an organized educational process, within the CSPR. The content of children's socio-pedagogical adaptation should be the creation of such conditions under which children can choose positive forms of behavior, join the culture and acquire communication skills. The functions of socio-pedagogical adaptation of children in the children's community are: self-determination and adequate self-esteem of children; acquisition of communication skills; ability independently to solve tasks; formation of skills of educational and labor activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1417
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Драхня_Е._Магістр_2021.pdfСоціалізуючий вплив на дитину діяльності центру соціально-психологічної реабілітації1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.