Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1418
Назва: Соціальна робота в центрах сім'ї, дітей та молоді з підлітками, схильними до скоєння злочинів
Автори: Карагеоргій, Анастасія Миколаївна
Дата публікації: 11-лют-2021
Бібліографічний опис: Карагеоргій А.М. Соціальна робота в центрах сім'ї, дітей та молоді з підлітками, схильними до скоєння злочинів : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.пед.наук, доц. Рубан А.К. - Ізмаїл, 2021. - 81 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі у повному обсязі розкрито специфіку соціальної роботи в центрах сім᾽ї, дітей та, молоді з підлітками, схильними до скоєння злочинів. Метою магістерського дослідження є вивчення організації соціально-профілактичної роботи з профілактики девіантної поведінки підлітків. Об'єктом дослідження є соціально-профілактична робота з підлітками, що виявляють схильність до девіантної поведінки. Предмет дослідження: соціально-психологічні особливості проявів девіантності у підлітків та їх профілактика. Сучасне суспільство, що визначається споживацтвом, глобалізацією, вибухом засобів масової інформації, передовими технологіями, тягне за собою сильні соціокультурні трансформації, що відображається у підлітків як у поведінці, так і в ставленні. Різноманітність альтернатив, доступних для підлітків, і високий рівень очікувань від соціального середовища визначають невизначеність, тривоги, тривоги, появу комплексів, які можуть завершитися неможливістю визначити власну ідентичність та / або неможливістю подолати специфічну для цього кризу ідентичності віку (я згадую, що не всі підлітки переживають кризу ідентичності). Актуальність дослідження чинників формування девіантної поведінки обумовлена значним поширенням проблеми поведінки, що відхиляється від загальноприйнятих норм суспільства серед підлітків і молоді. За останні десятиліття підходи до вивчення девіантної поведінки серед підростаючого покоління змінилися. На сучасному етапі розвитку психологічної науки, крім відомих раніше проявів девіантної поведінки, пов’язаної із вживанням алкоголю, тютюну, психоактивних речовин, надмірної жорстокості у ставленні до людей, тварин, схильності до правопорушень, - у сучасних підлітків спостерігаються ще й онлайн-ігроманії, комп’ютерна та інтернет-залежності, кібербулінг, виявляються загострення акцентуацій особистості, які мають аутоагресивний характер (підліткові угрупування типу «синій кит», «червона сова»). Девіантна поведінка - це складний соціальний та психолого-педагогічний феномен, який потребує детальної уваги до вивчення чинників її виникнення та формування. У соціальних системах позитивні девіанти можуть відігравати роль тих, хто спричиняє зміни, виводять систему з рівноваги та надають їх вектор руху. Також вони можуть демонструвати вищі досягнення, скриті можливості людського тіла й інтелекту, таким чином, стають референтною групою для деяких пересічних громадян. Позитивні девіанти спричиняють або ініціюють дискусії в суспільстві з різних питань, які є важливими для сьогодення і майбутнього. Прикладом девіантної поведінки є алкоголізм, бродяжництво, бандитизм та багато інших явищ, проти яких суспільство активно бореться. Зазвичай причина криється в дитячих проблемах, соціальній несправедливості та вроджених психічних розладах. Але слід розуміти, що відхилення - це не завжди погана річ. Наприклад, ми багато в чому зобов'язані розвитку науково-технічного прогресу для людей із позитивними відхиленнями. Комплексна соціально-педагогічна профілактика скоєння злочинів підлітками в системі освітньої установи повинна виходити з комплексної діагностики особи з метою виявлення наявності схильності до здійснення протиправних вчинків і міри їх вираженості. Соціально-педагогічна діяльність з підлітками девіантної поведінки, яка вибудовувалася як організований психолого-педагогічний процес, в який була включена група підлітків, що проявляє девіантні форми поведінки, дозволила понизити негативні прояви і недоліки поведінки. У результаті наукового дослідження нами було встановлено, що існуюча структура адміністративних органів, соціальних служб, різних фондів доки ще далека від реальних потреб неповнолітніх. Тому так важливо і необхідно соціальним педагогам і іншим фахівцям, які працюють з дітьми, організовувати правову, просвітницьку і профілактичну роботу по правовій просвіті і забезпеченню особистої безпеки неповнолітніх.
Опис: The specifics of social work in the centers of families, children and youth with adolescents prone to committing crimes are fully revealed in the qualification work. The purpose of the master's research is to study the organization of social and preventive work on the prevention of deviant behavior of adolescents. The object of the study is social and preventive work with adolescents who show a tendency to deviant behavior. Subject of research: socio-psychological features of manifestations of deviance in adolescents and their prevention. Modern society, defined by consumption, globalization, the explosion of the media, advanced technology, entails strong socio-cultural transformations, which is reflected in adolescents in both behavior and attitude. The variety of alternatives available to adolescents and the high level of expectations from the social environment determine uncertainty, anxiety, anxiety, the emergence of complexes, which may result in inability to define their own identity and / or inability to overcome age-specific identity crisis (I recall that not all adolescents experiencing an identity crisis). The relevance of the study of the factors of formation of deviant behavior is due to the significant spread of the problem of behavior that deviates from the generally accepted norms of society among adolescents and young people. In recent decades, approaches to the study of deviant behavior among the younger generation have changed. At the present stage of development of psychological science, in addition to the previously known manifestations of deviant behavior associated with the use of alcohol, tobacco, psychoactive substances, excessive cruelty to people, animals, propensity to delinquency - modern adolescents also have online gambling, computer and Internet addiction, cyberbullying, exacerbations of personality accentuations that are autoaggressive (adolescent groups such as "blue whale", "red owl"). Deviant behavior is a complex social and psychological-pedagogical phenomenon that requires detailed attention to the study of the factors of its origin and formation. In social systems, positive deviants can play the role of those who cause change, throw the system out of balance and provide their vector of movement. They can also demonstrate higher achievements, hidden capabilities of the human body and intellect, thus becoming a reference group for some ordinary citizens. Positive deviants cause or initiate discussions in society on various issues that are important for the present and the future. Examples of deviant behavior are alcoholism, vagrancy, banditry and many other phenomena that society is actively fighting against. Usually the cause lies in children's problems, social injustice and congenital mental disorders. But it should be understood that deviation is not always a bad thing. For example, we owe a great deal to the development of scientific and technological progress for people with positive disabilities. Comprehensive socio-pedagogical prevention of crimes committed by adolescents in the system of educational institutions should be based on a comprehensive diagnosis of the person in order to identify the tendency to commit illegal acts and the degree of their severity. Socio-pedagogical activities with adolescents of deviant behavior, which was built as an organized psychological and pedagogical process, which included a group of adolescents who exhibit deviant behaviors, allowed to reduce the negative manifestations and shortcomings of behavior. As a result of scientific research, we found that the existing structure of administrative bodies, social services, various funds is still far from the real needs of minors. That is why it is so important and necessary for social educators and other specialists who work with children to organize legal, educational and preventive work on legal education and ensuring the personal safety of minors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1418
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Карагеоргій_А._Магістр_2021.pdfСоціальна робота в центрах сім'ї, дітей та молоді з підлітками, схильними до скоєння злочинів1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.