Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1421
Назва: Пріоритетні напрямки соціально-педагогічної діяльності з дітьми спеціалізованих закладів
Інші назви: Priority areas of socio-pedagogical activities with children of specialized institutions
Автори: Мандриця, Сергій Едуардович
Ключові слова: технології
соціальна робота
методика соціальної роботи
суспільство
сучасне навчання
роль соціального педагога
саморозвиток
особистість
технічні науки
сім’я
індивідуалізація і персоналізація соціально-педагогічних дій
Technologies
social robotics
methodology of social robotics
support
current knowledge
the role of a social teacher
self-development
specialty
family
technical sciences
Дата публікації: 11-лют-2021
Бібліографічний опис: Мандриця С.Е. Пріоритетні напрямки соціально-педагогічної діяльності з дітьми спеціалізованих закладів : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.пед.наук, доц. Фурдуй С.Б. - Ізмаїл, 2021. - 129 с.
Короткий огляд (реферат): Соціальний педагог, як й соціальний працівник покликаний забезпечувати спрямовану соціально-педагогічну допомогу і підтримку соціалізації різних категорій дітей та молоді, сприяти їх соціальному вихованню в самих різних умовах життєдіяльності, надавати психолого-педагогічну і соціально-педагогічну підтримку сім’ям, виховним закладам, допомагати підліткам в період їх соціального та професійного становлення. Як представник соціальної професії соціальний працівник, безумовно, має багато спільного з іншими категоріями педагогів, але тим не менше його діяльність багато в чому специфічна. Не завжди ця специфіка зрозуміла практичним працівникам. Не всі досить чітко уявляють, чим повинен займатися соціальний педагог в освітніх і соціальних установах різних типів, якими технологіями повинен при цьому користуватися. Роботу соціального педагога нерідко ототожнюють з діяльністю соціальних працівників і наповнюють не тим змістом. У зв’язку з цим виникає необхідність спеціального розгляду питань, що стосуються статусу соціального працівника та його педагогічної діяльності, цілей, завдань, змісту, форм і методів цієї діяльності в різних умовах, з різними категоріями учнів і дорослого населення. Однак при аналізі соціально-педагогічної діяльності в теорії переважає підхід до розгляду її особливостей з загальних позицій, без урахування різноманіття спеціалізацій і зв правлінь. А тим часом професія соціального педагога передбачає в зв’язку з цим різні моделі діяльності, не повідомляючи яких фахівцям нелегко буває освоювати соціально-педагогічну практику.
Опис: The social pedagogue, as well as the social worker is called to provide the directed social and pedagogical help and support of socialization of various categories of children and youth, to promote their social education in the most various conditions of life, to provide psychological and pedagogical and social and pedagogical support to families, educational institutions. adolescents in the period of their social and professional development. As a representative of the social profession, the social worker, of course, has much in common with other categories of teachers, but nevertheless his activities are largely specific. This specificity is not always clear to practitioners. Not everyone has a clear idea of what a social educator should do in educational and social institutions of different types, what technologies should be used. The work of a social educator is often identified with the activities of social workers and filled with the wrong content. Therefore, there is a need for special consideration of issues related to the status of a social worker and his pedagogical activities, goals, objectives, content, forms and methods of these activities in different conditions, with different categories of students and adults. However, in the analysis of socio-pedagogical activities in theory, the approach to the consideration of its features from a common standpoint, without taking into account the variety of specializations and boards. At the same time, the profession of social pedagogue provides for different models of activity in this connection, without informing which specialists it is not easy to master socio-pedagogical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1421
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Мандрица С._Магістр_2021.pdfПріоритетні напрямки соціально-педагогічної діяльності з дітьми спеціалізованих закладів1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.