Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1452
Назва: Вплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра
Інші назви: The impact of school failure on the formation of self-esteem of junior hidh school students
Автори: Федорова, Олена Олександрівна
Fedorova, Olena
Ключові слова: неуспішність
молодший школяр
самооцінка
практичний психолог
причини неуспішності
failure
junior school student
self-esteem
praсtiсal psychologist
reasons for failure
Дата публікації: 20-лют-2021
Бібліографічний опис: Федорова О.О. Вплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія / Кер.: канд. пед. наук, доц. Васильєва О.В. - Ізмаїл, 2021. - 83 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає в тому, що особливо помітним в початковій школі є вплив неуспішності на формування особистісних якостей, а значення неуспішності залишається визначальним для самооцінки молодшого школяра. Заборона бального оцінювання в НУШ виступає паліативом, оскільки негативний вплив шкільної неспішності на формування особистості молодшого школяра не зникає. Неадекватна самооцінка молодшого школяра породжена учбовою неуспішністю може спричинити «втечу від реальності» за допомогою девіантної чи навіть деліквентної поведінки. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні фактори неуспішності в навчанні та вплив одного з них -тривожності на становлення самооцінки молодшого школяра. Об’єкт дослідження: самооцінка невстигаючого молодшого школяра. Предмет дослідження: зв’язок самооцінки та успішності у навчальній діяльності молодшого школяра. Гіпотеза дослідження: ситуація неуспіху в учбовій діяльності єпсихотравмуючою, вона детермінує недоліки в формуванні особистості та самооцінки зокрема. Тривожність є одним із чинників, що визначає неуспішність та становлення самооцінки молодшого школяра. Умовою підвищення успіхів у навчанні постає формування в невстигаючого учня адекватної самооцінки, яка сприятиме відновленню впевненості у власних здібностях і мотивації в засвоєнні знань. Дослідження тривало протягом півтора року і здійснювалось в два етапи. Констатуючий етап передбачав теоретичний аналіз наукового фонду з проблематики дослідження, вивчення наукової і методичної літератури. Метою формуючого етапу експериментального дослідження було формування адекватної самооцінки та зниження рівня тривожності учнів з низькою навчальною успішністю. Експериментальну базу кваліфікаційної роботи становила Тропівська НВК ЗОШ 1-3 ступеню ДНЗ Татарбунарського району Одеської області.
Опис: The relevance of the study is that especially noticeable in primary school is the impact of failure on the formation of personal qualities, and the importance of failure remains decisive for the self -esteem of junior high school students. The ban on scoring in NUS (New Ukrainian School) is a palliative, because the negative impact of school slowness on the formation of the personality of the junior student does not disappear. Inadequate self-esteem of a junior high school student caused by academic failure can lead to "escape from reality" through deviant or even delinquent behavior. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically investigate the psychological factors of failure in learning and the impact of one of them - anxiety on the formation of self-esteem of primary school students. Object of research: self-assessment of an underachieving junior school student. Subject of research: the relationship between self -esteem and academic performance of junior high school students. Research hypothesis: the situation of failure in educational activities is psycho-traumatic, it determines the shortcomings in the formation of personality and self-esteem in particular. Anxiety is one of the factors that determines the failure and formation of self-esteem of a junior high school student. The condition for increasing academic success is the formation of an underachieving student's adequate self esteem, which will help restore confidence in their own abilities and motivation to acquire knowledge. The study lasted for a year and a half and was carried out in two stages. The ascertaining stage provided the theoretical analysis of a scientific fund on problems of research, studying of scientific and methodical literature. The formati ve stage of the experimental research was aimed at forming adequate self -esteem and reducing the level of anxiety of students with low academic performance. The experimental base of qualification work was Tropivska NVK ZOSH 1-3 degrees DNZ Tatarbunary district, Odessa region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1452
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Федорова_О.О._Магістр_2021.pdfВплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.