Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1463
Назва: Педагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп
Інші назви: Pedagogical conditions of formation of fundamentals of culture of communication in children of different age groups
Автори: Звєкова, Вікторія
Zvekova, Viktoria
Ключові слова: спілкування
культура
особистість
культура спілкування дітей різного віку
моральне виховання
відповідальність
communication
culture
personality
culture of communication of children of different ages
moral education
responsibility
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Звєкова В. Педагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп / В. Звєкова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 49. – С. 31-38.
Серія/номер: Педагогічні науки;49
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз проблеми формування культури поведінки дітей різного віку в навчальному закладі. У результаті теоретичного аналізу наукового доробку зарубіжних та вітчизняних науковців систематизовано проблемам культурного спілкування дітей дошкільного віку та початкової освіти. Розглянуті основні принципи, методи та форми систематичної роботи з виховання культури спілкування дітей. Розкрито взаємозв’язок таких компонентів як культура спілкування, звички, відповідальність, самостійність, обов’язки, виконання доручень. Констатовано, що важливою умовою повноцінної культури спілкування є взаємозв'язок різних типів словесних ігор, вправ, проблемних ситуацій, їх поступове ускладнення, систематична постановка проблемних мовних завдань. Наголошується на важливості створення сприятливої соціальної ситуації розвитку кожної дитини відповідно до її віковими та індивідуальними особливостями і схильностями є одним з принципів державного освітнього стандарту дошкільної освіти. Розвиток спілкування і взаємодії дитини з дорослими і однолітками є одним з головних завдань державного освітнього стандарту дошкільної освіти.
Опис: The article presents an analysis of the problem of forming a culture of behavior of children of different ages in the school. As a result of the theoretical analysis of the scientific achievements of foreign and domestic scientists, the problems of cultural communication of preschool children and primary education are systematized. The basic principles, methods and forms of systematic work on education of culture of communication of children are considered. The relationship of such components as the culture of communication, habits, responsibilities, independence, responsibilities, fulfillment of assignments is revealed. It is stated that an important condition of a full-fledged culture of communication is the relationship of different types of word games, exercises, problem situations, their gradual complication, systematic formulation of problematic language problems. Emphasizing the importance of creating a favorable social situation for the development of each child in accordance with its age and individual characteristics and aptitudes is one of the principles of the state educational standard of preschool education. The development of communication and interaction of the child with adults and peers is one of the main tasks of the state educational standard of preschool education. The article is provided the problem of creating a culture of behavior of preschool children. The content of «culture of behavior» is described. Basic principles, methods and forms of work, terms of effectiveness and efficiency are observed. The content and the use of forms of work in order to develop personal culture of behavior of children during the implementation of programs are characterized. The interrelation of components such as culture of activities, culture of communication, cultural and hygienic skills and habits is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1463
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Звєкова_В._НВ_49_Педагогічні_науки.pdfПедагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп819.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.