Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1464
Назва: Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів
Інші назви: Educational services of higher education institutions in the conditions of today's challenges: updating the training of family doctors
Автори: Кічук, Ярослав
Kichuk, Yaroslav
Ключові слова: готовність
підготовленість
підготовка
науково-дослідна робота
навчально-дослідницька діяльність
професійна медіакультура здобувачів вищої освіти
майбутні лікарі сімейної медицини
readiness
preparedness
preparation
research work
educational and research activity
professional media culture of higher education seekers
future family medicine doctors
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Кічук Я. Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів / Я. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 49. – С. 39-45.
Серія/номер: Педагогічні науки;49
Короткий огляд (реферат): Сучасні реалії, виклики сьогодення виводять на перший план спроможність закладів вищої освіти виявляти мобільність у наданні якісних освітніх послуг. З-поміж чинників, які є визначальними у цьому плані (професорсько-викладацький корпус, матеріально-технічна база тощо), чільне місце посідає навчально-науково-дослідницька діяльність суб’єктів освітнього процесу. Проблемним постає питання про заохочення студентів до суб’єктної позиції у такій діяльності: позитивний досвід переконує, що сприяючими обставинами постають ситуація вільного вибору форм участі студентів, зумовленість успішності студентських зусиль професіоналізмом викладача-науковця, спроможністю вже апробованих механізмів стимулювання інтелектуальної ініціативи здобувачів вищої освіти. Hавчально-науково-дослідницька діяльність студентів постає загальновизнаним ресурсом конструктивного розв’язання двоєдиного завдання університету нового покоління – випереджувальний розвиток критичного мислення особистості майбутнього фахівця, зокрема сімейного лікаря, як основи творчості, й динамічне становлення його професійної ідентичності.
Опис: Modern realities and challenges of today bring to the fore the ability of higher education institutions to show mobility in providing quality educational services. Among the factors that are decisive in this regard (teaching staff, material and technical base, etc.), the leading place is occupied by educational and research activities of the subjects of the educational process. The issue of encouraging students to a subjective position in such activities is problematic: positive experience shows that the situation of free choice of forms of student participation, the success of student efforts due to the professionalism of the teacher-researcher, the ability of already tested mechanisms to stimulate intellectual initiative. The educational and research activity of students is a universally recognized resource for the constructive solution of the dual task of the new generation university - the advanced development of critical thinking of the future specialist, including family doctor, as the basis of creativity, and the dynamic formation of his professional identity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1464
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Я._НВ_49_Педагогічні_науки.pdfОсвітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів798.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.