Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛузанова, Людмила-
dc.date.accessioned2021-04-13T06:34:28Z-
dc.date.available2021-04-13T06:34:28Z-
dc.date.issued2021-02-18-
dc.identifier.citationЛузанова Л. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning / Л. Лузанова // Актуальні проблеми навчання іноземних мов в умовах дистанційної освіти. Збірник наукових праць. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 лютого 2021 р.). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – С. 42-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1490-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleМотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лузанова_Л._Актуальні_проблеми_навчання іноземних_мов_18.02.2021.pdfМотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning426.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.