Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапенко, Н.-
dc.contributor.authorPotapenko, N.-
dc.date.accessioned2021-04-20T09:51:40Z-
dc.date.available2021-04-20T09:51:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПотапенко Н. Роль соціокультурного аспекту у навчанні англійської мови / Н. Потапенко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 47. – С. 63-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1505-
dc.descriptionThe article deals with the process of formation of socio-cultural competence in teaching foreign languages, namely English. Socio-cultural competence is crucial in the content of foreign language teaching relied on the experience of European countries. The importance of the formation of socio-cultural competence is due to the processes of globalization. The emergence of a multicultural society requires changes in social culture of society. That is, the blend of different ethnic and socio-cultural groups has led to a multicultural society that requires the formation of socio-cultural competence in every citizen in the field of intercultural communication. Sociocultural competence enables a person to live successfully in an open multicultural space. That‟s why intercultural competence is very important in today's global world because it allows us to overcome prejudice, discrimination and misunderstanding between people of different cultural backgrounds. Intercultural communicative competence in teaching English will allow students to understand and successfully communicate with representatives of target language cultures. Acquiring this competence involves a new approach to English lessons. The purpose of acquiring intercultural communicative competencies is to prepare students for appropriate and successful actions in real life situations in a foreign language. The article describes the characteristics of the components of socio-cultural competence and describes the stages of formation of this competence (motivational, informative, activity stage) in teaching a foreign language using effective methods and technologies. The purpose of acquiring intercultural communicative competencies is to prepare students for appropriate and successful actions in real life situations in a foreign language. Several methods (comparison method, cultural assimilation, cultural capsule, cultural island, prediction, role-play games) with examples of how to work with different aspects of intercultural communicative competence are proposed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування соціокультурної компетентності у навчанні іноземних мов, а саме англійської мови. Значущість формування соціокультурної компетентності зумовлена процесами глобалізації. Міжкультурна компетенція дуже важлива в сучасному глобальному світі, оскільки вона дозволяє подолати упередження, дискримінацію та непорозуміння між людьми різного культурного походження. Міжкультурна комунікативна компетенція в навчанні англійської мови дозволяє учням розуміти та успішно спілкуватися з представниками цільових мовних культур. Здобуття цієї компетенції передбачає новий підхід до уроків англійської мови. У статті викладено характеристики компонентів соціокультурної компетентності та описано етапи формування цієї компетентності (мотиваційний, інформативний, діяльнісний) у навчанні іноземної мови із застосуванням ефективних методів та технологій. Мета надбання міжкультурної комунікативної компетенції – це підготовка учнів до відповідних та успішних дій у ситуаціях реального життя іноземною мовою. Запропоновано кілька методів (метод порівняння, культурна асиміляція, культурна капсула, культурний острів, прогнозування, рольові ігри) формування соціокультурної компетенції як складника комунікативної компетентності, з прикладами того, як працювати з різними аспектами міжкультурної комунікативної компетентності.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;47-
dc.subjectсоціокультурна компетенціяuk_UA
dc.subjectсоціокультурний аспектuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціuk_UA
dc.subjectсоціокультурні знанняuk_UA
dc.subjectsociocultural competenceuk_UA
dc.subjectsociocultural aspectuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectintercultural communicationuk_UA
dc.subjectsociocultural knowledgeuk_UA
dc.titleРоль соціокультурного аспекту у навчанні англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe role of the sociocultural aspect in teaching Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потапенко_Н_НВ_47.pdfРоль соціокультурного аспекту у навчанні англійської мови939.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.