Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1507
Назва: Сучасні інтерактивні технології у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови
Інші назви: Modern Interactive Technologies in the Process of Formation of Socio-Cultural Competence of Higher Education Students in English Classes
Автори: Салі, О.
Sali, E.
Ключові слова: соціокультурна компетентність
інтерактивний метод
інтерактивне навчання
інтерактивні технології навчання
мотивація
socio-cultural competence
interactive method
interactive learning
interactive learning technologies
motivation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Салі О. Сучасні інтерактивні технології у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови / О. Салі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 47. – С. 81-89.
Серія/номер: Філологічні науки;47
Короткий огляд (реферат): Тенденції розширення міжнародного співробітництва, і, відповідно, міжкультурної комунікації, зумовили появу нових вимог до майбутніх фахівців: бути активними учасниками іншомовного професійного спілкування, досконало володіти правилами мовної поведінки під час комунікативного процесу. Таким чином, перед вченими і педагогами вищої школи стоїть проблема забезпечення максимально високого рівня сформованості соціокультурної компетентності. Завдання викладача в цьому процесі полягає в використанні у своїй педагогічній практиці якомога ширшого спектру різних методів і засобів навчання, які активізують навчальну та пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти в процесі вивчення англійської мови; в стимулюванні зацікавленості предметом і матеріалом, який викладається. Використання інтерактивних методів і засобів буде залежати від багатьох факторів. З метою ефективно постійно користуватися традиційними методами і системами навчання бажано експериментувати, випробовувати нові прийоми і засоби з урахуванням вимог сьогоднішнього дня. У статті зроблено спробу проаналізувати використання сучасних інтерактивних технологій, які застосовують викладачі англійської мови щодо формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти у навчальному процесі. Розглянуто особливості та специфіку застосування інтерактивних методів викладання англійської мови у закладах вищої освіти. З‟ясовано доцільність використання інтерактивних технологій, які дозволяють зробити заняття більш різноманітними, і дають можливість студентам проявити мовну самостійність, реалізувати комунікативні вміння і мовні навички. Доведено доцільність використання інтерактивних технологій, орієнтованих на активізацію творчого мислення студентів. Закладам вищої освіти необхідно створювати умови для якісної підготовки фахівців, запроваджувати нові педагогічні методи, технології, інтерактивні методи навчання, що спрямовані на розвиток практичних навичок, творчих сил, здібностей та нахилів особистості.
Опис: Trends in expanding international cooperation and, consequently, intercultural communication, led to the emergence of new requirements for future professionals: to be active participants in foreign language professional communication, to master the rules of language behavior during the communicative process. Thus, scientists and teachers of higher education face the problem of ensuring the highest possible level of socio-cultural competence. The task of the teacher in this process is to use in their pedagogical practice the widest possible range of different teaching methods and tools that enhance the educational and cognitive activities of higher education students in the process of learning English; in stimulating interest in the subject and material being taught. The use of interactive methods and tools will depend on many factors. It is not effective to constantly use traditional teaching methods and systems, it is desirable to experiment, try new techniques and tools, taking into account the requirements of today. The article attempts to analyze the use of modern interactive technologies used by English teachers in the formation of socio-cultural competence of higher education students in the educational process. Peculiarities and specifics of application of interactive methods of English language teaching in higher education institutions are considered. The expediency of using interactive technologies is considered, which allow to make classes more diverse, which give students the opportunity to show language independence, to implement communication skills and language skills. The expediency of using interactive technologies focused on activating students' creative thinking has been proved. The use of this method encourages the teacher to constant creativity, self-improvement, professional and personal growth and development. In the process of getting acquainted with one or another interactive method, the teacher becomes the organizer of independent, educational, cognitive, communicative, creative activities of students; he has opportunities to improve the learning process, the development of socio-cultural competence of students and the holistic development of their personality. Thus, higher education institutions must create conditions for quality training, introduce new pedagogical methods, technologies, interactive teaching methods aimed at developing practical skills, creativity, abilities and inclinations of the individual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1507
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Салі_О_НВ_47.pdfСучасні інтерактивні технології у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови652.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.