Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеревенчук, К.-
dc.contributor.authorТірон, О.-
dc.contributor.authorDerevenchuk, K.-
dc.contributor.authorTiron, O.-
dc.date.accessioned2021-05-05T15:28:01Z-
dc.date.available2021-05-05T15:28:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДеревенчук К. Удосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організації / К. Деревенчук, О. Тірон // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації / Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 37-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1517-
dc.descriptionThe article considers the conceptual foundations of corporate culture, summarizes the views of various scholars on its essence, defines its role and place in the management system of the organization, market relations and competitiveness. The importance of corporate culture as a tool for effective enterprise management, its impact on increasing competitiveness and forming a positive image of organizations is studied and generalized. The relevance of the research topic is that the corporate culture allows the organization to give its unique, unique image in the eyes of partners and customers, and this is an important factor in the competitiveness of the company in market conditions. A well-formed mechanism of corporate culture helps to increase the efficiency of the organization.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, узагальнено погляди різних науковців щодо її суті, визначено її роль і місце в системі менеджменту організації, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління організацією, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу організацій. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що корпоративна культура дозволяє надати організації свій неповторний, унікальний образ в очах партнерів і клієнтів, і це є важливим фактором конкурентоспроможності компанії в ринкових умовах господарювання. Грамотно сформований механізм корпоративної культури сприяє підвищенню ефективності діяльності організації.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта, економіка управління: сучасний стан та інновації;Випуск 5-
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.titleУдосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організаціїuk_UA
dc.title.alternativeImproving corporate culture in organization's human resources managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деревенчук_К.,_Тірон_О._Освіта_економіка_управління_Випуск-5_2020.pdfУдосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організації347.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.