Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1520
Назва: Дослідження типів організаційної взаємодії відділів маркетингу та збуту в системі маркетингового управління підприємством
Інші назви: Research of types of organizational interaction of marketing and sales departments in the marketing management system of the enterprise
Автори: Яковенко, О.
Бондатій, Д.
Yakovenko, O.
Bondatii, D.
Ключові слова: маркетинг
збут
управління
організаційна взаємодія
типи взаємодії
marketing
sales
management
organizational interaction
types of interaction
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Яковенко О. Дослідження типів організаційної взаємодії відділів маркетингу та збуту в системі маркетингового управління підприємством / О. Яковенко, Д. Бондатій // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації / Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 109-115.
Серія/номер: Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації;Випуск 5
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються типи організаційної взаємодії відділів маркетингу та збуту в системі маркетингового управління підприємством. Наголошено, що збутова діяльність є вкрай важливим аспектом в діяльності будь-якого підприємства чи організації. Авторами відмічено, що ефективна збутова діяльність можлива лише за умови оптимальної взаємодії відділів збуту з іншими службами, які входять до системи маркетингу організації. Виділено шість основних типів взаємодії відділів маркетингу і збуту у межах одного підприємства в залежності від рівня її розвитку і стадії життєвого циклу. Зазначено, що кожний із цих типів має свої преваги і недоліки і доцільний для використання у певних умовах та обставинах. Зазначено, що найбільш часто до функцій та завдання відділів збуту науковці відносять надання рекомендацій щодо: формування каналів розподілу та стратегій просування продукції, прогнозування обсягів реалізації, встановлення розміру, узагальнення побажань та очікувань цільової аудиторії, збір первинних даних про стан ринку, тощо. Зроблено висновок, що для збереження конкурентної позиції підприємства на ринку необхідна злагоджена робота усіх підрозділів організації та забезпечення ефективного управління їх діяльністю.
Опис: The article considers the types of organizational interaction of marketing and sales departments in the system of marketing management of the enterprise. Emphasis is placed on the fact that in modern conditions the functioning of organizations in various fields of activity requires compliance with new principles and a particularly clear manifestation of this aspect in the organization and management of the marketing system, including interaction between marketing and sales departments. It is emphasized that sales activity is an extremely important aspect in the activity of any enterprise or organization, as good sales results lead to profit and create opportunities for further development, formation and strengthening of competitive advantages. The authors note that effective sales activities are possible only if the optimal interaction of sales departments with other services that are part of the marketing system of the organization. The study of information sources allowed us to identify six main types of interaction between marketing and sales within one enterprise, depending on the level of its development and stage of the life cycle. It is noted that each of these types has its advantages and disadvantages and is suitable for use in certain conditions and circumstances. It is noted that most often the functions and tasks of sales departments include recommendations for: formation of distribution channels and strategies for product promotion, forecasting sales, sizing, generalizing the wishes and expectations of the target audience, collecting primary data on the market, etc. It is emphasized that the quality of these functions directly affects the quality of the production program and planning activities to improve the products (services) of the enterprise. Marketing requirements are not limited to creating a high quality product that meets consumer demands, and the correct pricing for it. It is emphasized that to ensure the sale of the entire volume of created goods, the company must seek and implement the latest technologies and marketing tools to promote the product, in particular to pay attention to the opportunities provided by "digital marketing". The main functions of the sales department are summarized, the implementation of which requires organizational interaction with marketing departments. It is concluded that in order to maintain the competitive position of the company in the market requires the coordinated work of all departments of the organization and ensure effective management of their activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1520
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко_О.,_Бондатій_Д._Освіта_економіка_управління_Випуск-5_2020.pdfДослідження типів організаційної взаємодії відділів маркетингу та збуту в системі маркетингового управління підприємством326.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.