Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавоськина, Т.А.-
dc.date.accessioned2018-04-17T06:24:22Z-
dc.date.available2018-04-17T06:24:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСавоськина Т.А. Театральность как модель светского поведения Евгения Онегина // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету: Історичні науки. Філологічні науки: Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 29. – С. 149-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/155-
dc.descriptionThe article investigates the transposition of some principles of the theater art on the creation means of the central hero of the novel in verses, which allow to expose the new verges of the artistic world of Pushkin.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються транспонування деяких принципів мистецтва театру на засоби створення центрального героя роману у віршах, котрі дозволяють розкрити нові грані художнього світу Пушкіна.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Філологічні науки;29-
dc.titleТеатральность как модель светского поведения Евгения Онегинаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf154.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.