Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1594
Назва: Проблеми організації дистанційного навчання з фізичної культури в закладах освіти
Інші назви: Problems of organization of distance learning in physical culture in educational institutions
Автори: Баштовенко, О.
Bashtovenko, O.
Станєва, С.
Staneva, S.
Ключові слова: дистанційне навчання
фізична культура та спорт
середня освіта
вища освіта
технології дистанційного навчання
distance learning
physical culture and sports
secondary education
higher education
distance learning technologies
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Баштовенко О. Проблеми організації дистанційного навчання з фізичної культури в закладах освіти / О. Баштовенко, С. Станєва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 9-22.
Серія/номер: Педагогічні науки;53
Короткий огляд (реферат): The article reveals the state of implementation of distance learning in educational institutions during quarantine activities Covid-19 pandemic. The study analyzes the features of educational platforms and prospects for the use of distance technologies in the training of future professionals in physical culture and sports, as well as the possibility of using information technology in the future professional activities of physical education teachers. Factors of increase of efficiency of training at the expense of expansion of information and communicative competence of participants of educational process are considered. The essence of distance learning is revealed, and the main directions of improving the quality of knowledge of students are identified through the experience of implementing this form of education in secondary schools and higher education at the Department of Physical Culture. The article highlights a number of major problems and difficulties in distance learning. Moodle and Google Classroom software environments have shown practical capacity and actually met the needs of all participants in the educational process through the possibility of implementing didactic principles of learning. We found the effectiveness of a generalized approach to the creation of distance learning courses. Specific requirements, their systematization and similar structure with clear requirements and criteria for assessing knowledge and skills allow you to quickly navigate and carry out the learning process. The positive aspects and prospects of distance learning in the software environments Moodle and Google Classroom are outlined. At the same time, the impossibility of carrying out the practical component of the educational process is determined, which requires the specificity of the exercise in the training of specialists in physical culture and sports. Therefore, the need to provide alternative types of information and feedback is considered effective.
Опис: Стаття розкриває стан впровадження дистанційного навчання в закладах освіти під час ведення карантинних заходів у період пандемії Covid-19. Огляд досліджень та досвіду дозволив окреслити основні проблеми, пов’язані із певними організаційно-методичними умовами впровадження цифрових технологій у освітній процес дистанційного формату. У дослідженні проаналізовано особливості навчальних платформ та перспективи використання дистанційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, а також можливість застосування інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності вчителів фізичної культури. Розглянуто фактори підвищення ефективності навчання за рахунок розширення інформаційної і комунікативної компетентності учасників освітнього процесу. Розкрито суть дистанційного навчання, та визначені основні напрями підвищення якості знань тих, хто навчається, через досвід впровадження цієї форми навчання в загальноосвітніх закладах та вищої освіти на кафедрі фізичної культури. Стаття висвітлює низку основних проблем та труднощів здійснення навчання у дистанційному форматі. Програмні середовища Moodle та Google Classroom виявили практичну спроможність та фактично задовольнили потреби всіх учасників освітнього процесу за рахунок можливості реалізації дидактичних принципів навчання. Нами було виявлено ефективність здійснення узагальненого підходу до створення курсів дистанційного навчання. Конкретні вимоги, їх систематизація і подібна структура з чіткими вимогами та критеріями оцінювання знань та умінь дозволяють швидко орієнтуватись та якісно здійснювати навчальний процес. Окреслено позитивні сторони та перспективи дистанційного навчання у програмних середовищах Moodle та Google Classroom. Разом з тим, визначено неможливість здійснення практичної складової навчального процесу, що вимагає специфічності вправляння при підготовці фахівців фізичної культури та спорту. Тому необхідність передбачення альтернативних видів подання інформації та отримання зворотного зв’язку вбачається ефективним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1594
ISSN: 2616-8812 (Online)
2521-1757 (Print)
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баштовенко_О._Станєва_С._НВ_53_(2021).pdfПроблеми організації дистанційного навчання з фізичної культури в закладах освіти350.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.