Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Н.-
dc.contributor.authorKichuk, N.-
dc.date.accessioned2021-08-18T08:34:19Z-
dc.date.available2021-08-18T08:34:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКічук Н. Ноосферна освіта особистості: виклики часу, деякі підходи до якісного забеспечення у вищій школі / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 74-78.uk_UA
dc.identifier.issn2521-1757 (Print)-
dc.identifier.issn2616-8812 (Online)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1599-
dc.descriptionУ статті представлено результати аналітичної роботи, спрямованої на уточнення наукового статусу понять «ноосферна освіта», «ноосферна особистість», «ноосферна педагогіка». Контекстом аналізу постав особливий період особистісно-професійного становлення людини впродовж життєвого шляху – основний етап формування професійної ідентичності у закладі вищої освіти. Розвиток культури якості ноосферної освіти майбутнього фахівця в значній мірі зумовлений задіяністю ресурсів освітнього процесу. Йдеться, зокрема про надання студентам нових освітніх послуг – здатності до фахової самореалізації в умовах альтернативного закладу освіти. Саморефлексія досвіду підготовки магістрів дошкільної освіти за освітньою програмою «Альтернативна дошкільна освіта» в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті засвідчує про перспективність такого підходу в аспекті як надання студентам якісної ноосферної освіти, так і побудови у закладі вищої освіти платформи інтегрованого освітнього бренду.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of analytical work aimed at clarifying the scientific status of the concepts «noosphere education», «noosphere personality», «noosphere pedagogy». The context of the analysis was a special period of personal and professional development of a person during his life – the main stage of formation of professional identity in higher education. The development of the culture of quality of noosphere education of the future specialist is largely due to the involvement of resources of the educational process. It is, in particular, about providing students with new educational services – the ability to professional self-realization in an alternative educational institution. Self-reflection of the experience of preparing masters of preschool education in the educational program «Alternative Preschool Education» at Izmail State University of Humanities shows the prospects of such an approach in terms of providing students with quality noosphere education and building an integrated educational brand platform in higher education.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;53-
dc.subjectноосферна освітаuk_UA
dc.subjectноосферна особистістьuk_UA
dc.subjectконкурентоздатний фахівецьuk_UA
dc.subjectноосферні взаємини фахівцяuk_UA
dc.subjectnoosphere educationuk_UA
dc.subjectnoosphere personalityuk_UA
dc.subjectcompetitive specialistuk_UA
dc.subjectnoosphere relations of a specialistuk_UA
dc.titleНоосферна освіта особистості: виклики часу, деякі підходи до якісного забеспечення у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeNoospheric education of personality: challenges of time, some approaches to quality assurance in higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Н._НВ_53_(2021).pdfНоосферна освіта особистості: виклики часу, деякі підходи до якісного забеспечення у вищій школі274.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.